Štitite svoje srce, i to već danas

29/04/2015

Bolesti srca ubojice su žena broj 1. Zato se odmah počnite brinuti o zdravlju srca te nam živite dugo i lijepo

Nemojte pušiti

Čak ni povremeno. Pušenje povisuje krvni tlak te oštećuje srce i krvne žile.

Održavajte optimalnu težinu

Prekomjerna težina povećava rizik od povišenoga kolesterola, što oštećuje krvne žile. Pitajte svoga liječnika koja je vaša optimalna težina.   

Koristite godišnji odmor

Nemojte biti u zabludi – nitko vam neće dati posmrtnu medalju ako umrete na poslu/ili od posla, ali i sve da vam je da, što će vam?! Ljudi koji ne uzimaju godišnji odmor imaju dvaput više šanse da dobiju infarkt od onih koji to učine dvaput godišnje. Pakirate li se? 

Provjeravajte što piše na pakiranjima

Ljudi koji oko 20 posto kalorija u svom dnevnom unosu dobivaju od sintetičkih šećera povećavaju rizik bolesti srca za 38 posto. Gdje se krije takav šećer? U kečapu, energetskim pićima, umacima...

Hranite se zdravo

Ljudi mlađi od 45 godina čija je prehrana bogata proteinima, cjelovitim žitaricama te najviše voćem i povrćem imaju manju razinu lošeg kolesterola i više dobrog.

Gibajte se

Ako svaki dan 30 minuta malo ubrzate otkucaje srca (plešete, trčite...), snizit ćete tlak i razinu kolesterola.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj