Probudila sam se napuhnuta. Što da radim?

17/06/2013

Navečer ste planirali odjenuti usku haljinu, ali bojite se da ćete morati odustati? Još ima nade za ravan trbuh

Na spavanje ste otišli vitki, a probudili se kao riba jež (pogledajte fotografiju lijevo). Možda je u pitanju PMS ili ste sinoć previše posolili pomfrit. “Težina nam u jednom danu može varirati između pola i dva i pol kilograma ovisno o fluktuaciji hormona, o tome što smo jeli i koliko nam tijelo zadržava vode”, kaže doktorica Melina Jampolis. Ako ste kronično napuhnuti i osjećate bolove u trbuhu, savjetujte se s liječnikom, ali ako vam se to povremeno događa, Cosmo vam može pomoći.

KAKO IZBJEĆI

Smanjite unos soli Voda se veže za natrij pa kad uzmemo previše soli, zadržavamo više tekućine te se osjećamo tromo i naduto.

Smanjite ugljikohidrate Mišići skladište glikogen, složeni ugljikohidrat, koji upotrebljavaju u slučaju hitne potrebe za energijom, a svaki je gram posprem­ljen s tri grama vode. Osim ako se svaki dan ne izlažete teškim fizičkim naporima, nije vam potrebno previše takvih zaliha. Smanjite konzumaciju ugljikohidrata i potaknite tijelo da posegne za tim zalihama i sagori ih. Time ćete se riješiti i pohranjene tekućine.

Izbjegavajte namirnice koje napuhuju Određene namirnice, poput cvjetače, kupusa, brokule i češnjaka, stvaraju plinove u probavnom traktu.

Manje žvačite žvake Dok žvačete, gutate puno zraka koji odlazi u probavni trakt, izaziva pritisak i napuhnutost.

Izbjegavajte gazirana pića Ispuštaju karbon-dioksid koji napuhuje.

PRVA POMOĆ

Izmasirajte trbuh Lezite na krevet, nanesite ulje za masažu i masirajte trbuh objema rukama u smjeru kazaljki na satu. Pomoći će vam da plinovi izađu i da se smanji osjećaj nadutosti.

Aktivirajte trbušne mišiće Lezite na lijevi bok, oslonite se na lakat, odignite se od tla pa desnu ruku provucite ispod trbuha rotirajući cijelo tijelo. “Rotacijom trbušnih mišića oslobodit će se plinovi iz crijeva”, objašnjava instruktorica pilatesa Lindsay Hallam.

Otiđite u žustru šetnju U PMS-u ostajete pod dekicom skvrčeni u fetalni položaju dok napuhnutost ne prođe. Američki časopis specijaliziran za gastroenterologiju objavio je studiju prema kojoj biste u takvim situacijama trebali otići u žustru tridesetominutnu šetnju.

Ne pijte dok jedete Tako razvodnjavate kiseline koje razgrađuju hranu, tj. ispirete probavne enzime, što loše utječe na probavu.

Pojedite zdravi snack Voće i povrće bogato vodom pomoći će vam da se riješite viška vode iz organizma.

MODNI I BEAUTY TRIKOVI

Pažljivo birajte miris Namirišite se parfemom koji sadrži jake note cvijeća i začina jer je istraživanje pokazalo da žena koja nosi takav miris djeluje mršavije od one koja uopće nema miris ili ima mirise drugih nota.

Nosite visoke potpetice One ispravljaju držanje, rotiraju kukove, a i trbuh je automatski uvučeniji. Osim toga, dokazano je da su visoke potpetice seksi i ženama i muškarcima pa će zanemariti neke druge “nedostatke” ili neželjena “ispupčenja” te se koncentrirati na neke druge dijelove tijela i općenito na cijelu figuru.

Odaberite pravi kroj Kako odvući pozornost s trbuha? Tako što ćete je “odvući” na mjesto koje vama više odgovara, primjerice na lijep dekolte ili duge noge. Za prikrivanje trbuha uvijek je bolja dvodijelna kombinacija od one u jednom dijelu. Ako baš želite odjenuti haljinu, onda preko nje nabacite sako koji će skriti trbušić ili odaberite haljinu rezanu ispod grudi. Tanje će jače ocrtavati sve nepravilnosti od onih čvrstih, pa pripazite i na vrstu tkanine.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj