Ovih 7 supernamirnica jedite što češće!

28/11/2017

Kada shvatite koliko su zdrave, bit će na vašem meniju zauvijek!

1. Pistacija. Ne zovu pistacije bez veze blagim orasima. Oko 30 pistacija ima samo 100 kalorija. Njihova ljuska čuva vlakna koja sadrži pistacija. Izmiješajte ga s drugim voćem da biste zamijenili neki dosadan i običan međuobrok ili ga dodajte nekom desertu da biste dobili slastan hrskav obrok.

2. Peršin. Ovaj dodatak hrani nije samo ukras na jelima. Začudit ćete se kada vam kažemo da peršin sadrži čak tri puta više vitamina C od citrusa. Bogat je i vitaminom A, kalcijem, magnezijem i željezom. Predlažemo da ga dodate u svaku salatu, salse, juhe, tjestenine i  gdje god vam padne na pamet.

3. Blitva. Zelena, fina, zdrava. Ova namirnica puna je klorofila, vitamina A, K i C. Možete je pripremiti kuhanu, izrezanu na tanke listove i dodati je u salatu, a možete je poslužiti i kao dodatak nekom drugom jelu. Jedite blitvu kad god stignete.

4. Potočarka. O njoj smo vam već i pisali, a sada vam ponavljamo. Potočarka je ušla u naš izbor najboljih zelenih namirnica. Za sve fanove rikule donosimo novi svjetski trend. Zove se potočarka, a njezin papreni okus će vas oduševiti. Najnovija istraživanja dokazuju da potočarka može smanjiti rizik od raka grudi. A kad vam kažemo i da u jednoj šalici ima samo 4 kalorije i da ima više željeza od špinata, već vas vidimo kako idete u najbliži dućan.

5. Kivi. Ovo slatko-kiselo voće ima dvostruko više vitamina C od naranče i dvostruko više kalija od banana. Osim što je bogat magnezijem i vlaknima, ima nisku kalorijsku vrijednost. Neka vam kivi postane broj jedan zalogaj kada vam padne šećer ili poželite počiniti grijeh i zagristi čokoladu.

6. Kelj. Ovo zeleno povrće je među najboljim zelenim namirnicama kojima popularnost raste iz dana u dan. Njegova nutritivna svojstva imaju moć  pojačati vam imunitet i štititi vas od raka. Dvije šalice kelja sadrže 3 grama vlakna i 4 grama proteina. Super namirnica bogata je kalcijem, željezom te vitaminima A i C. Pripremiti ga možete na milijun načina - sirovog u salati, mariniranog, kuhanog, pečenog u obliku čipsa, pa sve do miksanog u juhici.

7. Grašak. Vjerujte kada vam kažemo da samo pola šalice graška ima 5,5 grama vlakana i 5 grama proteina. Njegova je sposobnost da pomaže tijelu u pravo vrijeme, baš kad vam zatreba obnova. Savršena antioksidacijska sredstva pomoći će vam kad god vas ulovi umor.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj