Loše fit navike

19/10/2020

…za koje mislite da su dobre!

Kupujete proizvode na kojima piše “light”? Ne jedete masno misleći da masti nisu dobre za vas? Možda mislite da radite super stvar za svoje tijelo, ali učinak je suprotan.

Donosimo vam 7 stvari za koje najvjerojatnije mislite da su loše za figuru, a zapravo su zablude.

1. Preskačete obroke

To se uvijek dvostruko vrati. Pregladnite, a zatim odjednom utrpate u sebe gomilu, najčešće nezdrave, hrane koja se najčešće taloži oko vašeg struka.

2. Postali ste vegetarijanka

Ako ste izbacili meso, izbacili ste i važne izvore proteina koji snažno ubrzavaju vaš metabolizam. Ako ste već odlučili ne jesti meso, svakako se potrudite jesti dovoljno svježeg sira ili ribe, recimo tuna je izvrstan izbor.

3. Mislite da je kruh loš

Da, bijeli je jako loš za vaš trbuh. Ali, onaj od cjelovitog zrna je zato super! Postići će da se razina vašeg inzulina postupno diže i tako će se smanjiti nakupljanje sala oko trbuha.

4. Zaluđeni ste trbušnjacima

Možete raditi sto trbušnjaka dnevno i možda nećete dobiti zategnut trbuh o kakvom sanjate. Ali ako uz dvadesetak trbušnjaka 10 minuta radite i neke kardio vježbe, e onda će to biti to.

5. Previše pijete

Alkohol je kalorijska bomba, ali vas neće zasititi. Također, prepun je šećera od kojih će vaš inzulin ludovati. Svakom čašicom, zapravo, stvarate neku naslagicu oko struka. No nutricionisti imaju rješenje: čaša crnog vina. Ono sadrži resveratrol koji smanjuje stvaranje masnih naslaga.

Loše fit navike-0532112445

6. Kupujete proizvode na kojima piše “light”

Mislite da svom tijelu činite uslugu birajući niskokalorične ili bezmasne proizvode, ali oni često sadržavaju umjetne zalađivače koji navodno tjeraju vaše tijelo da skladišti nezdrave masti.

7. Mislite da su masti zlo

Baš naprotiv - maslinovo ulje, avokado ili orašasti plodovi pomoći će da se tope masne naslage.

I.P.

Novo

Komentiraj