3 načina da se opustite pravilnim disanjem

12/12/2017

Vjerovale ili ne, ali ako pravilno udahnete zrak, bit ćete barem za nijansu sretnije!

Disanje iz trbuha može umanjiti stres, ali ne može u potpunosti ukloniti anksioznost.

Sljedeći put kad se pronađete u stresnoj situaciji, pokušajte jednu od ovih tehnika disanja:  

Kada ste ljute

Isprobajte brojenje udaha

Sjednite u udoban položaj, izravnajte leđa i glavu lagano zabacite prema naprijed. Zatvorite oči i nekoliko puta duboko spontano udahnite, brojeći od jedan do pet sa svakim izdahom. Počnite ispočetka i ponavljajte to deset minuta. 

Kada ne možete zaspati

Isprobajte 4-7-8 disanje

Naslonite vrh jezika na vrh maramice koju ćete staviti ispred gornjih prednjih zubiju. Izdahnite kroz usta proizvodeći šuštav zvuk. Zatvorite usta i polako udahnite kroz nos brojeći do četiri. Zadržite dah i brojite do sedam. Izdahnite na usta proizvodeći šuštav zvuk, sve dok ne izbrojite do osam. Ponovite ciklus tri puta. 

Kada ste nervozne

Isprobajte 4-8 disanje 

Zadržavanje daha nekim ljudima može stvoriti nervozu pa ćemo zato preskočiti brojanje do sedam. Sa zatvorenim ustima i vrhom jezika prislonjenim na vrh maramice postavljene ispred gornjih prednjih zubiju polako udišite kroz nos brojeći do četiri. Polako izdišite kroz usta proizvodeći šuštav zvuk brojeći do osam. Ponovite tri puta.

Foto: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj