Zašto dan započeti vježbanjem

12/08/2014

Mi preporučamo svaki, a ako već ne možete svaki, onda barem svaki drugi dan...

1. Možete ništa drugo 'pametno i korisno' ne napraviti cijeli dan i opet ćete se osjećati kao da ste nešto postigli, jer i jeste.

2. Velika je vjerojatnost da ćete nakon marljivog vježbanja poželjeti jesti zdrave namirnice tijekom ostatka dana.

3. Odradit ćete bolji trening nego što biste ga odradili na kraju dana jer ste ujutro najsvježiji i najodmoreniji.

4. Manje ćete biti pod stresom tijekom ostatka dana zbog sve siline endorfina koju ćete osloboditi vježbanjem.

5. Kofein pospješuje vježbanje i učinak vježbanja, a zna se kada je najslađe popiti kavu. Spojite ugodno s korisnim!

6. Vježbanje će vas iscrpiti i ojačati potrebu za doručkom, a studije su pokazale da jedenje doručka inspirira ljude da donose bolje odluke tijekom ostatka dana.

7. Ostatak vam dana preostaje za uživanje, posao i opuštanje jer je ono najnapornije i najznojnije odavno iza vas.

8. Sagorjet ćete 20% više masnoća nego kada biste vježbali u nekom drugom dijelu dana.

9. Imate korisnu i blesplatnu detoksikaciju - znojenjem ćete izbaciti sve loše tvari iz organizma.

10. Ubrzat ćete metabolizam, a metabolizam koji radi brže, troši više masnoća i vodi do vitkijeg tijela.




Photo credit: Profimedia 

Mia Borčić

Novo

Komentiraj