Trening o kojem svi pričaju na Twitteru

09/05/2013

Cosmo istražuje bodyism, novo australsko fitnes ludilo koje poznati vole…

Elle Macpherson i Rosie Huntington-Whiteley nalaze se među mnoštvom poznatih koje se klanjanju hramu australskog osobnog trenera Jamesa Duigana. Njegov holistički pristup zdravlju je jednostavan: nutricionistička dijeta (ne računajući kJ) s aktivnim stilom života koji uključuje jednostavne, osnovne vježbe. Dosad je lako, ali što je toliko inovativno u njegovoj filozofiji da se tolikom brzinom proširio na Twitteru?

"Bodyism je poznat po stvaranju mršavih tijela", kaže direktorica bodyism operacija Nathalie Bomgren. "Poklonici mogu postići mršavo, vitko tijelo u samo četrnaest dana." Sve to zahvaljujući Duiganovim jednostavnim vježbama koje traju samo petnaest minuta dnevno i nutricionističkom prehranom. Ova metoda doseže kultni status i sve više nas je otkriva.

Svatko tko ima konzultacije s Duiganom, obično u svom sjedištu u Londonu Knightsbridge, Bulgari Hotel, ima isti cilj, kaže Bomgren. "Gotovo svaka žena koja nam dolazi, poznata ili ne, želi se usavršiti, podići stražnjicu, oblikovati trbuščić. One ne žele pločice ili dobiti mišiće, nego žele izgledati dobro", otkriva Bomgren.

Međutim, ne morate biti supermodel da biste trenirali bodyism. “Elle Macpherson je veliki uzor, ali nije realno imati za cilj njezinu figuru ako ste visoki 160 cm”, kaže Bomgren. “Ali je moguće napraviti najbolje s tijelom koje imate. Sve počinje od treninga. Svaki krug traje 15 minuta pa ih lako možete napraviti kod kuće”, dodaje ona. “Naš pristup znači da vježba ne smeta vašoj svakodnevnoj rutini, a vi nikada ne možete imati izgovor za preskakanje treninga.”

Možete kupiti ulaz u bodyism stil života kroz Duganove kuharice i dodatke prehrani, ali vježba je ta koja daje najviše rezultata. Jednostavno se prati, šest krugova koje je razvio Duiganov tim stručnjaka je ovdje demonstrirala organizacija Tegan Haining, usredotočena na brzo dobivanje forme kroz produljenje udova i ciljanje na ključne mišiće. "Učinite tu vježbu četiri puta tjedno i vidjet ćete uvjerljive razlike u samo dva tjedna", kaže Bomgren.

Trening od 15 minuta
Prehrambena pravila
“Trening nema smisla ako ga ne udružite s pravilnom prehranom”, kaže Bomgren.

Evo kako:
Jedite čiste i suhe proizvode. Ako stvarno želite biti zdravi, morate izbjegavati sve umjetne namirnice. Držite se svježe i organske hrane. Šećeri iz ugljikohidrata tjeraju vaše tijelo da prihvati mast pa je bitno da ih smanjite.

Uzmite dobre masnoće. Uzimajući dobre masnoće riješit ćete se tjelesne masti i poboljšati metabolizam. Odbacite sve s oznakom "bez masnoće" jer je najčešće prepuno šećera.

Pijte. Ciljajte na dvije litre vode dnevno i uključite malo zelenog čaja, a biljne čajeve bez kofeina možete piti koliko god želite.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj