Kada ne vježbati

24/10/2013

Iako želite vježbati, nekada će vam se to činiti u potpunosti nemogućim...

Obaveze svakodnevnog života, kojih je sve više i koje su sve zahtjevnije, mogu utjecati na vaše želje i namjere, ali svi razlozi koliko god vam se činili objektivnima, mogu se pobiti.

Imate upalu mišića

Ovo je jedan od najčešćih razloga za odustajanje od svetog cilja. Vjerojatno ste naglo krenuli s vježbanjem pred dan ili dva, a sada to dolazi na naplatu. Ako niste u formi, intenzitete vježbanja morate postupno pojačavati, svaki dan po 10 posto i to samo jedan dio treninga. Na taj način spriječit ćete negativne nuspojave vježbanja i ozljede. Međutim, ako imate nekih kroničnih problema sa svojim tijelom, vrijeme je da posjetite svog doktora.

Ne podnosite vježbanje

U slučaju da ne možete podnijeti teretanu, osobne trenere, opremu za vježbanje, pronađite neku prijateljicu s istim stavom i međusobno se potičite i vježbajte. Ili smislite aktivnosti u prirodi koje će odraditi svoje umjesto teretane.

Dugo putujete na posao

Ako se na posao ili s posla vozite dulje od sat vremena, istina je da uz ostale obaveze sigurno nemate vremena za vježbanje. Međutim, bolje iskoristite pauzu za ručak, tako što ćete svaki dan prakticirati barem 15 minuta brzog hodanja.

Prekovremeni sati vas uništavaju

Iako ste upravo naumili krenuti kući, vaš nadređeni vam dolazi s projektom koji hitno trebate završiti. Nemojte paničariti, u tom slučaju uvijek sa sobom imajte uže za preskakanje i preskačite ga barem desetak minuta svaki dan. Činit ćete dobro svome tijelu, a i pomoći će vam da se opustite i smirite prilikom stresa.

Nema brzih rezultata

Nemojte razmišljati o suvišnim kiogramima, niti o neostvarivim ciljevima. Jednostavno razmišljajte o tome kako pozitivno utječete na svoje zdravlja, a tanji struk i vitkije noge će svakako s vremenom doći.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj