6 savjeta za uspješnije vježbanje

12/03/2014

Pozdravljamo svaki oblik fizičke aktivnosti, no evo kako će ona biti još efikasnija...

1. Rastegnite se

Prije svakog vježbanja dobro se rastegnite i istegnite. Tako ćete zagrijati mišiće, ligamente i tetive, smanjiti rizik od potencijalnih ozljeda tijekom vježbanja te poboljšati učinkovitost.

2. Nabavite monitor za otkucaje srca

Brzina vaših otkucaja najbolji je pokazatelj koliko naporno vježbate te što kod vježbanja trebate promijeniti. On će vam dati do znanja kada biste trebali usporiti, a kada vaša tjelovježba nije dovoljnog intenziteta. Osim toga, nešto ćete preciznije moći izračunati koliko tjelovježbom sagorijevate kalorija.

3. Vježbajte u javnosti

Osim ako vaša motivacija i odlučnost nisu izrazito snažne, vježbanje kod kuće, u svoja četiri zida, neće biti toliko efikasno. Puno ćete teže odustati vježbate li u grupi, okruženi drugim ljudima.

4. Vježbajte u društvu prijatelja

Ideja vježbanja u društvu prijatelja slična je ideji vježbanja u javnosti. Kada nećete biti pretjerano raspoloženi za vježbanje, prijatelj/ica će vas tjerati da ipak vježbate. Osim toga, mučit će se vježbajući zajedno s vama zbog čega ćete tjelovježbu puno lakše izdržavati.

5. Vodite dnevnik vježbanja

Svakodnevno bilježenje aktivnosti, intenziteta i osjećaja nakon vježbanja pomoći će vam da pratite svoj napredak kroz duži vremenski period. Volite li trčati, obavezno skinite aplikaciju Nike+ Running, koja će bilježiti sve vaše rute, dodijeljivati vam virtualne trofeje i dijeliti statistike s vašim prijateljima.

6. Postavite si cilj

Ciljevi sve čine lakšim. I pritom ne mislimo nužno na ciljeve poput gubitka 15 kilograma ili gubitka 20 centimetara. I trčanje 5 kilometara je cilj, i to cilj koji ćete puno lakše ostvariti znajući da ste mu sa svakim korakom sve bliže. Brojne su studije pokazale da su ljudi koji imaju zacrtane ciljeve znatno produktivniji u vježbanju od onih koji jednostavno vježbaju kako bi recimo izgubili suvišne kilograme.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj