3 zablude o mršavljenju

21/05/2014

Hoćete li smršaviti ako pijete tablete za mršavljenje, ne jedete nakon treninga i je li za super figuru dovoljno samo malo trčati oko zgrade? Pravi odgovor smo potražili kod našeg Cosmo fitness gurua Dragana Šurlana

1. Smršavit ću ako pijem tablete za mršavljenje.

Čuvajte zdravlje i uštedite novac! Niti jedna magična pilula za mršavljenje ne može zamijeniti zdravu prehranu, vježbanje i njegu tijela. Efekt većine tableta je najčešće beznačajan, a mogu imati i štetan utjecaj na tijelo. Strogim dijetama i tabletama zapravo obezvrjeđujete tijelo i udaljavate se od kvalitetnog odnosa s njim. Umjesto toga, jedite četiri manja, balansirana obroka tijekom dana, a između obroka ne grickajte nego pijte vodu ili zeleni čaj. Tijelu ne treba prisila da se riješi pohranjene masnoće, već vježbanje i kvalitetna njega. Mršavljenje je tada neizbježna nuspojava.

2. Smršavit ću ako ne jedem nakon vježbanja.

Pojedite balansirani obrok nakon vježbanja kako biste pružili tijelu ono što mu treba za normalno funkcioniranje i efikasan metabolizam. Ukoliko tijelo ne dobije dovoljno hrane, može doći do gubljenja mišićne mase i usporavanja metabolizma, što nikako nije dobro ako vam je cilj zdravo mršavljenje. Nakon treninga pojedite kombinaciju proteina, ugljikohidrata i malo kvalitetne masnoće. Na primjer, komad tofua ili nemasnog mesa veličine dlana, dvije-tri žlice kvinoje, leće ili pira i zdjelicu salate od raznovrsnog svježeg povrća. Salatu začinite sa žličicom maslinovog ili bučinog ulja, malo jabučnog octa ili limunovog soka i soli. Dodajte u nju i žličicu konopljinih sjemenki ili samljevenih lanenih sjemenki za dozu zdrave masnoće (Omega 3 masne kiseline).

y

3. Smršavit ću ako trčim.

Trčanje na čistom zraku ili na traci u teretani je super, no ukoliko želite skladno, zdravo tijelo, nije dovoljno samo trčati. Uz trčanje, ubacite dva-tri treninga tjedno za cijelo tijelo. Uz to što ćete učvrstiti mišiće cijeloga tijela, sagorjet ćete puno više kalorija i nastavit ćete pržiti masnoću čak i nakon vježbanja. Još je bolja kombinacija vježbanja i trčanja u jednom treningu. Probajte! Nakon 30-ak minuta vježbanja 15 do 20 minuta otrčite. To je savršena kombinacija za zdravo srce, super kondiciju i, naravno... efikasno prženje masnoće.

Dragan Šurlan
Psiholog i trener
Fitness Bootcamp
www.ZagrebBootcamp.com

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj