15 minuta dnevno za tijelo u formi

06/08/2014

Iliti dokaz koliko vam je ponekad malo potrebno...

Jedna je stvar zajednička gotovo svim ženama na svijetu. Sve imamo nekakvu to do listu, bilo na papiru, bilo imaginarnu u glavi, i ona redovito sadrži vježbanje kao jednu od stvari koje moramo obaviti, bilo kako bismo izgubili višak kilograma, bilo kako bismo održali liniju kojom smo zadovoljni. No uglavnom se ne pridržavamo plana jer smo uvjereni kako nemamo vremena za sve obaveze koje su nam na popisu. Pa vježbanje često ispadne iz priče iako nam je zapravo dovoljno svega 15 minuta dnevno.

1. Čvrste i zategnute ruke. Niste li zadovoljni svojim rukama ili ih jednostavno želite malo učvrstiti, zategnuti ili oblikovati, stanite u lagani raskorak, ruke spustite da padaju uz tijelo, a zatim ih podižite u zrak podižući utege i tvoreći rukama oblik slova V. Napravite dvije serije s 12-15 ponavljanja. A nemate li utege, poslužite se praznim bočicama vode u koje možete nasuti pijeska ili kamenčića.

2. Preskakanje užeta. Ova je vježba savršena za vježbanje ruku, nogu, guze, a izvrsna je za vježbanje koordinacije i ravnoteže. Osim toga je i zabavna pa je odličan izbor za sve one koji ne vole monotone, dosadne i jednolične vježbe.

3. Jogging u kući. Iliti imitacija jogginga. Možda nemate vremena otići van trčati, no imate sigurno koju minuticu ujutro prije tuširanja i spremanja za izlazak iz stana. Stojte u mjestu i privlačite koljena prema prsima koliko god brzo možete. Odmarajte se u pauzama od 20 sekundi čisto kako biste došli do zraka.

4. Kružite ramenima. Želite li ojačati mišiće ali vam jednostavno nedostaje vremena ili novca da odete u teretanu, isprobajte kruženje rukama. Ruku spustite uz tijelo i kružite njome 10 puta prema naprijed pa 10 puta prema unatrag. Vježbu ponavljajte 15 minuta.




Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj