Podebljajte potrošnju kalorija u seksu

02/04/2013

I to na seksi način. Tko još želi običan seks? Ubacite malo žešće tjelovježbe u strastvene trenutke

Dobra porcija seksa ostavit će vas znojne i bez daha. Srce će vam luđački lupati i očajnički će vam biti potrebna čaša vode. Prosječna seksi akcija od 30 minuta sagorijeva 200 kalorija. Uz nekoliko zabavnih dodataka možete sagorjeti dvostruko kalorija. Kao da ste bili na satu gimnastike.

Uobičajena predigra – 200 kalorija vs. razigrana predigra – 400 kalorija

Promijenite predigru u nešto još više aerobno. Preporučamo striptiz u koji ćete ukomponirati vježbe poput polaganih čučnjeva dok vam on gleda stražnjicu. Kad se dobro zagrijete, bit ćete spremni za kreativniji pristup akciji koja slijedi. Nema više gunđanja kad prebacite nogu preko njegova ramena ni gubljenja atmosfere u trenucima dok si masirate list koji hvata grč.

Ako niste vješta plesačica, postoje i drugi načini za predigu. Igra skrivača dok ste potpuno razodjeveni, na primjer. Dok trčkarate naokolo goli, puls će vam se povećati, a osjećaj uzbuđenja koje raste napumpat će razinu adrenalina.

Ljubav na leđima – 200 kalorija vs. ustanite zbog sebe – 400 kalorija

Najenergičnije seksi poze su one koje uključuju stajanje, no to su poze s najvećom šansom za trgični završetak ili barem gubitak seksi raspoloženja. Ne brinite se. Možete uživati u njima i vježbati istovremeno pa čak i ako niste pronašli muškarca s čeličnim nogama. Isprobajte neke od varijacija sa sličnim učinkom. Neka vaš partner sjedne na stolac nogu savijenih pod pravim kutom. Sjednite mu u krilo okrenuti prema njemu i postavite stopala na pod da biste mogli ustajati i opet ponovno sjesti ili ga jednostavno obgrlite nogama i trljajte se. Te su poze čak bolje od onih stojećih jer je klitoralni kontakt direktan.

Cura gore - 200 kalorija vs. sjedi i vrti se - 400 kalorija

Čučnjevi nisu rezervirani samo za teretanu. Umjesto da klečite dok ste „gore“, stanite na krevet s jednom nogom uz svaki njegov bok i spustite se. Bit će vam potreban neki oslonac za ruke (iskoristite stranicu kreveta), osim ako nemate izrazito jake bedrene mišiće. Krećite se gore-dolje i pritom lagano kružite kukovima. U ovoj pozi seks može dulje potrajati jer je kontrola u vašim rukama (hmmm, nogama?).

Seks sjedećki – 200 kalorija vs. viseći seks – 400 kalorija

Neka vaš dragi sjedne na pod nagnut malo unatrag oslonjen na ruke. Stavite stolac između njegovih nogu i sjednite, a svoje potkoljenice mu smjestite na ramena. Držite se čvrsto za rub stolca i spustite se na njega oslanjajući se na svoje tricepse. Ova poza nije za one slabijih ruku. Zamolite partnera da vam pridrži bokove ili podigne svoje kukove da biste se našli na pola puta.

Foto: Getty Images

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj