Ovih 7 Kegelovih vježbi morate probati za bolji seks

25/01/2019

Zašto ne biste svoju “Kegelovu rutinu” prakticirale kao i bilo koju fitnes rutinu

Za one od vas koje nisu sigurne za što su točno Kegelove vježbe - one služe za jačanje mišića donjeg djela zdjelici, uključujući one oko ulaza u vašu vaginu i vašeg anusa.

To su upravo oni isti mišići koji se stišću prilikom orgazma. Ako su vam ti mišići “u treningu” seks će biti bolji vama, a i vašem partneru.

Odradite nekoliko ovih vježbi tri puta na tjedan kako biste uživali u rezultatima svoga rada. Kao i kod bilo kakvog treninga, možete kombinirati vježbe različitim redoslijedom i različitim intenzitetom kako biste maksimizirali učinak.

Na brzaka

Prednost ovih vježbi je što ih možete raditi bilo gdje i nitko ne mora ni znati. Stisnite mišiće vaše zdjelice kao da želite zaustaviti mlaz urina, opustite i ponovite to nekoliko puta u brzom ritmu.

Most

Želite li podići vaše Kegelove vježbe na sljedeću razinu - stisnite mišiće vaše zdjelice i napravite nešto poput mosta. Na taj ćete način istovremeno učvrstiti i stražnjicu. 2 u 1.

Uz duboko disanje

Opustite se i onda polagano stegnute mišiće kao u prvoj vježbi, no onda ih probajte zadržati stegnutim nekoliko trenutaka pa počnite popuštati. Ako vam pomaže, duboko udahnite dok stišćete i izdahnite dok opuštate mišiće. Ključno je da ne držite dah dok stišćete.

profimedia-0397565037

Zaplešite

Ako se želite pretvarati da su vaše vježbe dio vaših plesnih pokreta, zašto ne? Stavite ruke na bokove, noge postavite u širinu ramena i zanjišite bokovima. Tako sljedeći put kada stojite u redu u dućanu i počne neka dobra pjesma, možete “odraditi trening” bez da itko oko vas zna što zapravo radite.

Test izdržljivosti

Neovisno o tome radite li Kegelove vježbe iz medicinskih razloga ili se pripremate za ludu noć, dobro je stisnuti mišiće i podignuti zdjelicu. Probajte ostati u tom položaju što dulje možete.

U obrnutom smjeru

Umjesto da stišćete mišiće prema unutra pokušavajte ih stiskati kao da pokušavate izgurati zrak iz vaše vagine.

Školjka

Ovo je još jedan način da uključite i druge mišiće na tijelu. Okrenite se na stranu i podignite nogu te ju rotirajte u koljenu dok stišćete mišiće zdjelice. Na taj način istovremeno jačate donji dio leđa.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj