5 poza za seks kojima ćete učvrstiti tijelo

12/12/2015

Dobar seks i savršeno tijelo u jednom? Mi želimo znati više!

Nebrojeno smo puta čuli kako je seks najbolji trening i to ne samo za dušu, no znamo li kako zaista spojiti ugodno s korisnim i učvrstiti tijelo? Sljedeće poze pokazale su se najuspješnijima za postizanje nevjerojatnih rezultata u oba smisla.

Fitness stručnjaci predlažu sljedeće poze za vrhunske rezultate:


1. Vatreni trokut

Učvršćuje: Stražnjicu i trbušnjake

Misionarska poza možda se čini dosadnom, ali neke njezine varijacije čine čuda na vašim mišićima. Dok ih isprobavate, pokušavajte stiskati mišiće stražnjice kao i trbušne mišiće za postizanje najboljih rezultata.

Dok je iznad vas, recite mu da stane na sve četiri te svoju zdjelicu podižite prema njegovom penisu dok on stoji mirno. Isto ponavljajte koliko možete.


2. Seksi osmica


Učvršćuje: Stražnjicu i trbušnjake

Još jedna na popisu Cosmovih najomiljenijih misionarskih varijacija s laganim zapletom.

Dok ležite na krevetu ili podu, stavite dva jastuka ispod stražnjice te podignite koljena istovremeno stiščući trbušnjake i mišiće stražnjice. Za još bolje rezultate, pokušajte istu pozu bez jastuka i pripremite se na pravi trening!


3. Stojeća suspenzija

Učvršćuje: Ruke, stražnjicu, bedra i listove

Sljedeća poza zahtjeva snagu i kod vašeg partnera, ali garantiramo – oboje ćete uštedjeti na jednom putu u teretanu.

Stojeći jedan naspram drugog, omotajte ruke oko njegovih ramena, te noge oko njegovog struka. Zatim učvrstite gornji dio tijela gurajući ramena i prsa prema van. Održavajući vlastitu težinu na njegovom tijelu, raditi će gotovo svaki dio vašega tijela, a za još veći izazov održavajte mišiće bedara i listova očvrsnutima.


4. Vruća svijeća


Učvršćuje: Ruke, stražnjicu, bedra i listove

Također s popisa omiljenih seks poza i sljedeća je idealna za postizanje zavidnih rezultata.

Legnite na tlo s licem prema gore. Rukama poduprite donji dio leđa, podignite noge i stražnjicu okomito prema gore. Neka vaš partner klekne pred vas i dovede svoje gležnjeve i koljena do vaših ramena. Dok on drži vaše bokove, vi držite njegova bedra.


5. Most


Učvršćuje: Cijelo tijelo

Prema stručnjacima, ova poza učvršćuje svaki mišić u vašem tijelu. Spremni?

Lezite na tlo i, pridržavajući se dlanovima i stopalima, podignite gornji dio tijela i stražnjicu čineći most. Pobrinite se da vam dlanovi budu u ravnini s ramenima. Naravno, u toj pozi možete ostati samo određeni dio vremena, ali i sa samo nekoliko sekundi, postići ćete zadovoljavajuće rezultate.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj