Ženski moza(i)k: Svi naši operateri trenutno su zauzeti

04/09/2015

"Uvjeravamo Vas da radimo na tome da vam se jave najneljubaznije osobe na svijetu koje Vam neće biti ni od kakve pomoći. Ili operateri s govornom manom."

8.30
„Hvala što ste nazvali Odjel hitne korisničke podrške Vašeg pružatelja internetskih usluga. Ovaj poziv se ne naplaćuje, ali ćemo se pobrinuti da poželite platiti samo kako nikad više ne biste morali ukucati ovaj broj. Za probleme s plaćanjem, pritisnite 1, za informacije o novom super plus turbo extra brzom paketu koji je dostupan samo za one koji žive trideset centimetara od naše antene, pritisnite 2, za ugodan razgovor sa Službom za korisnike koja vam 'nažalost ne može pomoći' s Vašim problemom, pritisnite 3...


(...)


(...)


...Za probleme sa spajanjem na mrežu, pritisnite 124.“

9.02
"Odabrali ste broj 1. Pričekajte javljanje operatera.“

9.04
„Nažalost, svi naši operateri trenutno su zauzeti pomažući drugim korisnicima. Sad bi bilo dobro vrijeme da odete na WC, a mi ćemo se pobrinuti da vam se javimo u trenutku kad krenete i zvuk urina odzvanja prostorijom. Slažemo se da bi to bilo poprilično neugodno. Predlažemo da to zadržite za sebe. Doslovno.“

9.16
„Naši operateri još uvijek su zauzeti rješavajući križalj...ovaj, pomažući drugim korisnicima. Uživajte u umirujućim zvukovima vodopada.“

9.24
„Dobar dan, izvolite.“

„Dobar dan, od jučer navečer uopće nemam pristup internetu i znam da sam stisnula krivi b...“

*uzdah s druge strane*

„Gospođo, za probleme sa spajanjem stisnite 124, mi smo Odjel za financije...“

„Znam, niste me pustili da završim.“

„Ja vas nisam pustila da završite? Ma gospođo nećete se tako razgovarati sa mnom.“

„Nego, možete li vi mene spojiti na taj 124 budući da, ako i krenem ukucavati taj broj,
vjerojatno će me opet spojiti s vama, a čekam već sat vremena.“

*uzdah*

„Ha čekate, čekate. I ja čekam, ja cijeli život čekam nešto!“

„Onda? Možete me prespojiti?“

*uzdah*

„Čekajte trenutak.“

*U pozadini* „Brankica! Ajde i meni donesi nešto iz pekare!“

„Šta ćeš?“

„Daj vidi jel imaju onaj sendvič s bakalarom. I jedan Red Bull mi uzmi. I bijeli Marlboro tamo u kiosku. Kad ćemo na kavu?“

*povratak na telefon*

„Izvolite?“

„To sam još uvijek ja. I još uvijek čekam da me prespojite.“

„Evo gospođo sad vas spajam.“

„Hvala, iznimno ste ljubazni.“

9.54
„Odabrali ste probleme sa spajanjem na mrežu. Pričekajte javljanje operatera.“

„Nažalost, svi naši operateri su zauzeti. Uvjeravamo Vas da radimo na tome da vam se jave najneljubaznije osobe na svijetu koje Vam neće biti ni od kakve pomoći. Ili operateri s govornom manom.“

10.12
„Naši operateri još uvijek pomažu drugim korisnicima. Žena s financijskog u nekoliko minuta Vas je uspjela toliko zamrziti da Vas je vjerojatno prespojila na lažnu liniju. S druge strane ne postoje nikakvi operateri. Sve je ovo laž. Nikad nećete popraviti internetsku konekciju. Podsjećamo Vas da morate piškiti.“

10.32
„Naši operateri još uvijek pomažu drugim korisnicima, a to niste Vi. Ti drugi klijenti vjerojatno, ne sigurno, ali vjerojatno su Vaši bivši, ljudi bez smisla za humor, ljudi koji zvižde nedefinirane melodije, ljudi koji žvaču otvorenih ustiju, ljudi koji nose košulje na Addidasove hlače i svi Vaši krvni neprijatelji.“

10.51
„Naši operateri odlučili su otići kod svakog od tih korisnika i s njima popiti piće, te im pomoći sa svim problemima uključujući i one životne. To niste Vi. Vi se još malo strpite. Sigurni smo da će se netko javiti kroz nekoliko minuta. Ili sati. Definitivno do početka prosinca.“

10.56
„Nadamo se da uživate u zvukovima žuborenja potoka. Kako bismo osigurali vrhunsku uslugu upravo za Vas, molimo vas da sudjelujete u ovoj anketi u trajanju od pola sata. Nemate izbora. Prekinete li sad, izgubit ćete red. A jako ste blizu. Uvjeravamo Vas.“

11.27
„Hvala vam što ste riješili anketu. Za provjeru, molim vas ukucajte vaš osamstoznamenkasti korisnički broj, poštanski broj, OIB, (jer smo sigurni da ga još uvijek nemate nigdje blizu sebe) i Vašu kilažu.“

11.33
„Vaš broj računa ne postoji u našim zapisima. Kako bismo osigurali Vašu sigurnost, prijavili smo Vas državnim vlastima za daljnju istragu. Molim Vas, nastavite čekati. Hvala na strpljenju.“

11.40
„Naši operateri i dalje pomažu ljudima koji su ljepši od Vas, a pogotovo onima koji za doručak jedu dva bureka i svejedno izgledaju bolje od Vas. Za prevenciju bilo kakvih komplikacija, molimo Vas da idete piškiti. Nećemo Vam to zamjeriti, ali se pobrinite balansirati između ramena i uha kako vam mobitel ne bi upao u školjku. Ako poziv prebacite na zvučnik, naši operateri vjerojatno će Vam poklopiti slušalicu.“

11.45
„Naš automatizirani sustav primijetio je da prečesto uzdišete. Možda biste trebali potražiti pomoć liječnika? Naši operateri javit će vam se kroz nekoliko minuta.“

12.14
„Svi operateri odlučili su izaći na ručak. Vaša linija automatski će se prekinuti za jednu minutu. U slučaju da Vaš problem još uvijek nije riješen, pomoć možete potražiti na našem live chatu na našoj internetskoj stranici. Znamo da nemate pristup internetu i jedino što mi sad možemo u ovom trenutku je reći da pritisnete ljestve.“

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj