Želite li doživjeti stotu? Jedite ovo!

15/01/2014

Želite li dulji, zdraviji i sretniji život, ove namirnice konzumirajte što češće...

Jabuke

Jabuke svake vrste odličan su izvor antioksidansa koji se bore protiv slobodnih radikala odnosno onih zločestih stanovnika našeg organizma koji uzrokuju starenje i razne bolesti. Brojna su istraživanja pokazala koliko su jabuke zdrave - provjereno produljuju život i umanjuju rizik od srčanih bolesti za velikih 22 posto.

Batata ili slatki krumpir

Svi znamo koliko je povrće zdravo, no mnogi potcjenjuju važnost i snagu skromnih krumpira. Puni su dijetalnih vlakana, željeza, kalcija, proteina, vitamina A, B i C te zdravih ugljikohidrata. Ostavite se čipsa i uživajte u krumpirima - u juhama ili polama - polovicama krumpira pečenima u kori, bez masnoća.

Lisnato povrće

Špinat, kelj, blitva, sve vrste kupusa... Odlični su izvori vitamina A, B, C, E i K, cinka, selena, niacina, fosfora te mnogih drugih sastojaka koji su blagotovorni za vaš organizam. Jedite ih za ručak, ali spremite i ukusne grickalice od npr. karfiola ili brokule.

Zob

Najbolji je mogući izbor za smanjenje kolesteorola i stabiliziranje razine šećera u krvi. Osim toga, obiluje vitaminom B i omega-3 masnim kiselinama. Ne volite li zobenu kašu, isprobajte zobene krekere u kombinacji sa sirom. Sigurni smo da će vam se svidjeti!

Avokado

Ova je namirnica gotovo obrok za sebe, a obiluje kalijem (ima ga više od banana), vlaknima te vitaminima B, K i E. Jedite ga samog ili u obliku poznatog meksičkog guacamole umaka, a kao zdravu varijantu ručka isprobajte avokado napunjen tunjevinom, s malo limunovog soka i majoneze.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj