Namirnice vs. namirnice

04/05/2012

Sigurno ste bezbroj puta pomislili da nema razlike između grožđa i trešanja, osim u okusu. No, ne bismo se baš složili. Unaprijedite svoje nutritivne vrijednosti

voće

Ova lista namirnica će vam sigurno pomoći pri sljedećoj kupnji. Umjesto da u tijelo ubacujete duple doze da biste nahranili organizam, zamijenite namirnicu sličnom, ali bogatijom i riješite dvije muke jednim udarcem.

Voće s najviše vlakana
Pogađate? Grožđe ili trešnje? Trešnje! Kad sljedeći put budete u voćarnici, svakako uberite trešnje umjesto grožđa. Dvadeset bobica grožđa ima samo 0,8 grama vlakana, dok ih ista količina trešanja sadrži 3,4 grama.

Crvena vs. zelena paprika
Mislite da ima razlike između iste vrste povrća? Ovom triku je teško povjerovati, ali i nutricionisti će se brzo složiti da je crvena paprika pobjednica. Umjesto da unesete samo 0,8 grama vlakana (koliko sadrži pola žute paprike), zamijenite je crvenom paprikom koja ima 1,7 grama vlakana.

2 žitarice 1 pobjeda
U ovom meču se natječu samo žitarice. Istina je da je smeđa riža zdrava i bogata proteinima. No predlažemo vam da je zamijenite quinoaom koja u jednoj šalici sadrži čak 8,9 grama proteina. Smeđa riža u istoj količina ima 5 grama. Pobjeda je jasna! Hura za quinoau!

Koje sušeno voće izabrati?
Ako sušeno voće želite dodati u jogurt ili njime začiniti jutarnje žitarice, što dodati? Sušene brusnice ili grožđice? Definitivno grožđice. Samo ¼ čaše sušenih grožđica imaju 0,8 grama željeza, a brusnice u istoj količini imaju samo 0,2 grama.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj