7 veličanstvenih namirnica

26/03/2014

Ove će namirnice biti vaši najjači saveznici u borbi protiv viška kilograma...

Jeste li znali da postoji hrana koja vam doista pomaže u sagorijevanju kalorija? E pa, znali vi to ili ne, postoji. I čak nije toliko lošeg okusa kao što su neki vjerojatno pomislili. Neke od ovih namirnica zapravo su jako ukusne. Ubacite ih u prehranu, vježbajte i rezulatati ne bi smjeli izostati.

Celer

Celer je najbolja namirnica za topljenje kalorija. Zašto? Zato što ćete konzumacijom iste sagorjeti više kalorija nego što ćete ih unijeti. Celer je iznimno bogat vodom i jedna stabljičica ima samo 6 kalorija. No ni slučajno nemojte započeti neku novu ludu dijetu i početi jesti samo celer jer kao što gotovo da nema kalorija, nedostaje mu i nutrijenata. No kada vas uhvati želja za grickanjem nečega, znate na što trebate navaliti!

Grejp

Teško da baš obožavate ovo gorko kiselkasto voće, no sigurni smo da će vam nakon ovog teksta postati nešto draže. Znanstvenici su došli do zaključka da jedenje pola grejpa prije obroka značajno utječe na mršavljenje. Koliko je to značajno? E pa u 12 tjedana, samo ćete zahvaljujući takvom ritualu izgubiti gotovo dva kilograma. Razlog tomu je što grejp izvrsno regulira inzulin, pomaže sagorjeti glukozu te time zadržava manje masti u tijelu.

Začini

Začini ubrzavaju metabolizam zbog čega tijelo brže i lakše sagorijeva kalorije. Začini poput kajenskog papra, osim što ubrzavaju metabolizam, sadrže jako malo kalorija pa nemate brige ako s njima pretjerate. Dopušteni su i razni ljuti umaci, no pripazite na sadržaj prilikom kupovine jer postoji velika mogućnost da kupujete proizvod bogat mastima i ugljikohidratima koji će vam natovariti kilograme umjesto da vam pomogne skinuti ih. Ljute umake radije pripravljajte sami.

Cjelovite žitarice

Našem tijelu potrebno je dvostruko više vremena da probavi cjelovite žitarice, nego što mu je potrebno da probavi prerađenu hranu. Ako volite kruh i ostale ugljikohidrate, učinite sebi uslugu i jedite one koje sadrže cjelovite žitarice. I dalje to nije najzdravija hrana koju možete pojesti, no puno je bolji izbor od prerađivanih žitarica.

Zeleni čaj

Zeleni čaj još je jedan izvrstan ubrzavatelj metabolizma. Nastojite li izgubiti suvišne kilograme, pijte četiri šalice zelenog čaja na dan. Količin a kofeina koju ćete unijeti s četiri šalice još je uvijek dovoljno niska da vam ne stvara probleme, ali dovoljno snažna da zahvaljujući njoj izgubite čak 3 kilograma u 12 tjedana.

Kava

Kava sadrži kofein, a kofein nam povisuje otkucaje srca i ubrzava metabolizam. A čim srce kuca brže, trošimo više kalorija. Čak je dokazano da oni koji unutar 12 sati prije vježbanja popiju kavu, imaju više snage i kisika za odraditi dulju i kvalitetniju tjelovježbu. Samo izbjegavajte šećer, a ako običnu crnu kavu baš nikako ne možete smisliti, probajte joj dodati malo cimeta. Osim što ćete poboljšati aromu, cimet je dobar i za zdravlje.

Omega-3

Ok, ne možemo se sjetiti jedne stvari za koju omega-3 nije dobra, a njezina blagotvorna sredstva pokazala su se i kod topljenja kalorija. Omega-3 dokazano snižava razinu leptina, a što je razina leptina niža, to naš metabolizam brže i bolje radi. Odlični izvori omege-3 su tunjevina i losos, ili nadomjestci prehrani za one koji baš i ne vole ribu.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj