5 najčešćih mitova o hrani

25/07/2013

Nemojte se dati prevariti, nemojte vjerovati u zablude jer ćete time negativno utjecati na svoju prehranu...

Je li konzumiranje šećera svaki dan loše za vas? Navodno ne. Ovdje je pet najčešćih svakodnevnih mitova o prehrani.

1. Riža koja stoji neko vrijeme uzrokuje debljanje.

To nije točno jer sva hrana koju jedete u prekomjernim količinama deblja zbog unosa suvišnih kalorija, a ne zbog vremena stajanja.

2. Pijenje hladne vode može zgusnuti masnoće i uzrokovati začepljenje krvnih žila

U stvarnosti voda ne može zgusnuti masnoće, jer je iste teperature kao i samo tijelo, a hladna voda se lakše apsorbira u tijelu od tople ili vruće vode.

3. Šećer uzrokuje dijabetes

Tri glavna čimbenika koja uzrokuju dijabetes su prekomjerna tjelesna težina, naslijeđe i nedostatak fizičke aktivnosti.

4. Loše je svakodnevno jesti šećer i slatku hranu

Srećom za ljubitelje slatkiša, to je zabluda. Preporučeni dnevni unos šećera je pet do osam žličica. Ipak, imajte na umu da su umjerenost, raznolikost i ravnoteža neophodni za zdravu prehranu.

5. Ako želite smršavjeti, trebate preskakati obroke

To je ogromna zabluda. Preskakanje obroka može biti kontraproduktivno. Kao što je ranije spomenuto, pravi način za gubitak težine je kroz umjerenost, raznolikost i ravnotežu. Prilagodite svoju prehranu kako biste izbacili nezdravu hranu i riješili se unosa suvišnih kalorija. Ne zaboravite na tjelovježbu, jer ćete tjelovježbom i uravnoteženom dijetom prije doći do željenog cilja.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj