Novom kampanjom BiteMyStyle šljokicama prkosi životnim izazovima!

21/05/2020

Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji...

U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti su nam se presložili, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020. dizajner Zoran Aragović za svoj je brand BiteMyStyle još jednom dokazao da moda doista mora biti dio današnjice jer može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi teškim vremenima.

Kao savršena kulisa za snimanje kolekcije za aktualnu sezonu pokazao se interijer i eksterijer frizerskog salona Fabula de forma s kojim poznati dizajner surađuje već dugi niz godina na brojnim snimanjima i revijama.

BiteMyStyle by Zoran Aragović

BiteMyStyle by Zoran Aragović

BiteMyStyle by Zoran Aragović

Kolekcija je koloristički podijeljena u dva dijela – jedan u pastelnijim tonovima i jedan u tamnijim u kojem dominiraju crna, tamnoplava i ljubičasta boja. Vođeni tom podjelom, stvarana je i kulisa kampanje. Za “topliju” modnu priču poslužila je pozadina s drvenim elementima, dok su drugoj pozadina bili metal i aluminij kao hladni materijali.

BiteMyStyle by Zoran Aragović

BiteMyStyle by Zoran Aragović

BiteMyStyle by Zoran Aragović

S obzirom na to da je kolekcija inspirirana 80-im godinama i disco erom, i šminka i frizura prate motiv proljetno-ljetnih kreacija. Kosa je naglašenog volumena, tzv. afro looka, dok je make up koloristički jak s naglašenim očima. Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i točki. Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji.

BiteMyStyle by Zoran Aragović

BiteMyStyle by Zoran Aragović

Sama scenografija kampanje je jednostavna, a fotografije prizivaju pozitivnu energiju 80-ih. Vraćanjem u prošlost, poruka je jasna – u trenucima kada nam je stres na vrhuncu, a briga postala dio svakodnevice, moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco dive spremne za party, naravno, uz mjere opreza.

BiteMyStyle by Zoran Aragović

BiteMyStyle by Zoran Aragović

Fotografija: Denis Butorac

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj