Kada je vama do seksa, a njemu baš i ne

04/09/2017

Nerijetko smo mi žene te s nabildanijim libidom, iako se frajeri svim silama trude ostaviti suprotan dojam...

Ironično, ali u svijetu postoji velik broj žena koje bi bile presretne kad bi njihovi partneri češće željeli seks. Pa, vjerovali ili ne, čak 50% parova koji su se odlučili na seksualnu terapiju tvrde kako su to učinili zbog gubitka njegovog odnosno njezinog libida. Srećom, slučaj nije izgubljen i njegov se libido može i hoće vratiti obratite li pažnju na ovih nekoliko savjeta.

Prvo pokušajte saznati iz kojeg razloga nemate odnose češće. Tema se može činiti neugodnom i možda se bojite da ćete uzrujati svog partnera zato što ćete mu reći: „Nedostaje mi seks s tobom i zanima me kako se ti osjećaš po tom pitanju?“ Ne brinite – osim što ga nećete uvrijediti, na ovaj ćete mu način dati do znanja da ga i dalje jako želite.

Nemojte smetnuti s uma da problem nije u vama. Kad seks odjednom nestane, a on ne trza bez obzira na to što činite, teško je to ne uzimati osobno. Ipak, stručnjaci upozoravaju da se potrudite. Njegov nedostatak libida nije vaša krivnja. Ako ste sigurni da je sve ostalo u vašoj vezi u najboljem redu, znajte da vas vaš partner i dalje voli i želi. Nedostatak želje za seksom nerijetko je prouzrokovan problemom koji se lako tretira.

Razmislite što bi sve moglo biti uzrok problema. Pretilost, alkohol, cigarete ili nedostatak tjelovježbe imaju ogroman utjecaj na seks. Problem bi se mogao nalaziti u nezdravom stilu života koje morate promijeniti kako biste mu povratili libido. Zdrava prehrana i tjelovježba vode i do gubitka kilograma što že za njega značiti i povišenje samopouzdanja – nešto što bitno utječe na njegovo (i svačije) seksi raspoloženje.

Riješite se stresa. Stres je uzročnik gotovo svih psihičkih i fizičkih problema – bar u manjoj mjeri. U ovom slučaju, seks ima ogroman utjecaj na libido. Bez obzira na to radi li se o poslu, financijskoj situaciji ili ostalim problemima, pokušajte ih riješiti zajedno na miran način. Pobrinite se da tražite načine na koje ćete taj stres i smanjiti... prije nego ga počnete liječiti seksom.

Uživajte u intimnosti bez samog seksa. Nemojte se previše fokusirati na penetrativni seks budući da on za mnoge stvara veliki pritisak. Seks se ne odnosi samo na sam odnos, već na sve ono što uključuje intimu. Neki muškarci misle da, ako se počnete maziti, priča mora završiti seksom za koji možda trenutno nisu sposobni. Pobrinite se da znaju da ovakva vrsta dodira i bliskosti, zagrljaji i poljupci, plesanje ili sekstanje, mogu sami za sebe biti dovoljni.

Zaigrajte se na neke nove načine. Ako je pitati stručnjake, nove stvari u spavaćoj sobi mogle bi pojačati stari plamen. Ako mu i nije do seksa, mogao bi se poigrati s vama koristeći vibrator. Ako ste hrabriji, dopustite mu da vas gleda dok masturbirate. Poigrajte se i s povezima na očima kako biste se koncentrirali na ostala osjetila. Ako se koncentrirate na predigru, ona će povisiti seksualno uzbuđenje kao i želju za seksom nakon.

Ako ništa ne funkcionira, potražite pomoć. Ne brinite, mnogi su se parovi susreli s ovim problemom, a tek rijetki nisu pronašli neku vrstu rješenja. Zato stručnjaci i postoje. Nitko nije oduševljen idejom o tome da se o njegovom seksualnom životu raspravlja sa strancem, ali vjerovali ili ne, liječnici su itekako navikli na ovaj problem. Pobrinite se naglasiti kako bi problem mogao biti tjelesni i kako bi se to svakako trebalo provjeriti. Bolesti poput dijabetesa, srčanih tegoba ili hormonalnog poremećaja bitno utječu na vaš libido i erektilnu disfunkciju. Također, niska razina testosterona može prouzrokovati pad energije, slabu koncentraciju i smanjen libido. Pokušajte otkititi je li problem fizički kako bi se na vrijeme mogao tretirati.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj