Promo

Tom Ford mirisi predstavljeni hrvatskoj publici

16/10/2017

„It is my desire to create the first true luxury brand of the 21st century.“, kaže Tom Ford

U parfumeriji Douglas u Arena centru u četvrtak je predstavljena Tom Ford mirisna kolekcija koja je od proljeća ove godine dostupna i na hrvatskom tržištu.

Poznati američki dizajner 2005. godine pokreće svoj vlastiti brand kolekcijom naočala, a godinu dana kasnije lansira svoj prvi miris Black Orchid koji danas već ima kultni status.

Mirisi su oduvijek predstavljali strast za g. Forda jer su više od modnog dodatka; moćan način kako predstaviti svoj vlastiti stil i identitet. Nevidljiv, a istovremeno nezaboravan može zavesti i fascinirati.

TOM FORD BEAUTY – sadrži 2 mirisne kolekcije:

  • PrivateBlend
  • Signature kolekcija

PrivateBlend – luksuzna mirisna kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne i orginalne mirise koji ne podilaze širokoj publici, nego su kreirani za istinske kolekcionare. Svaka bočica predstavlja njegovo umjetničko djelo. PrivateBlend kolekcija dostupna je samo na odabranim prodajnim mjestima u svijetu, a na hrvatskom tržištu ekskluzivno u Douglas Areni u Zagrebu gdje ćete uz pomoć Tom Ford Beauty Spacialista pronaći svoj miris.

Signature kolekcija inspirirana je glamuroznom prošlošću poznatih parfumijera, namijenjena za žene i muškarce. Na hrvatskom tržištu dostupna je na sljedećim prodajnim mjestima: u Douglas parfumerijama Hoto i Arena centar u Zagrebu, Douglas parfumerija Supernova u Zadru i Mall of Split, te u parfumeriji Anabella u Joker centru u Splitu).

U ugodnom ambijentu Douglas parfumerije u Arena centru u četvrtak su brojni poznati imali prilike isprobati Tom Ford mirise, među ostalima Iva Balaban, Saša Lozar, Boris Banović i mnogi drugi.

Cosmopolitan.hr

Novo