Stižu promjene u beauty industriji: 'Normalna' koža i 'normalna' kosa više neće postojati

18/03/2021

Svjetski brendovi složili su se oko toga kako se ta riječ više ne bi trebala koristiti pri opisivanju određenog tipa kože ili kose.

I dok se svijet bori s posljedicama vlastitih odluka, sve veći broj brendova složio se oko toga kako riječi “normalno” (npr. šampon za "normalnu kosu" odnosno krema za "normalnu do kombiniranu kožu") jednostavno više nema mjesta u opisivanju nečije kože odnosno kose.

Naime, Unilever, multinacionalna kompanija koja drži proizvode kao što su Dove, Axe, Signal, Rexona i drugi, nedavno je proveo istraživanje na 10 tisuća ljudi gdje su došli do zaključka kako čak osam od deset osoba misli da riječ “normalno” na različitim pakiranjima proizvoda ostavlja negativan utjecaj na ljude.

Štoviše, 56 posto ljudi smatra kako se zbog tog naziva oni koji nemaju “normalnu” kožu odnosno kosu osjećaju isključeno, a njih 7 od 10 smatra kako je krajnje vrijeme da industrija ljepote i osobne njege mora proširiti definiciju ljepote.

Nije sporno, budući da čak 52% ljudi pri kupnji itekako obraća pažnju na način rada kompanije odnosno na njihove stavove o društvu.

Osim što planiraju ukloniti riječ “normalno”, kompanije obećaju i kako će prestati digitalno izmjenjivati oblik odnosno veličinu tijela, proporcije, ali ni boju kože pri reklamiranju svojih proizvoda uz to uzimajući obzir ljudsku različitost.

Drugim riječima, naglasak na ljudsku različitost od sada ćemo, osim u njihovim obećanjima, konačno moći prepoznati i u svim budućim reklamnim kampanjama nadajući se kako će ostatak u što kraćem roku popratiti njihov primjer.

Sara Schmidt

Novo

Komentiraj