Vjerne replike poznatih kozmetičkih brendova u sebi sadrže štetne sastojke, otrove, ali i super ljepilo

16/03/2021

Svijet influencera i nepresušna gomila kozmetičkih brendova u kombinaciji s tinejdžerima stvorili su savršen teren za po život opasne internetske prevare.

Sve je počelo od jedne nedužne zaluđenosti tinejdžerice koja je, poput svih svojih vršnjakinja jedva čekala isprobati najnoviji lip kit brenda Kylie Cosmetics koji je u vrijeme izlaska glasio kao jedan od najpopularnijih ruževa za usne na Instagramu. Međutim Khue Nong nije si mogla priuštiti njihove skupe ruževe koji su se rasprodavali brzinom munje.

Srećom, činilo se kako je na eBayu pronašla točno ono što je tražila i to po znatno povoljnijoj cijeni. Sudeći prema pakiranju, sve se činilo u najboljem redu i Nong je i sama uskoro postala vlasnica hvaljenog ruža kojega je odmah željela isprobati.

Ubrzo nakon, tinejdžerica je shvatila kako ne može razdvojiti usne. Na teži je način saznala kako se radilo o falsifikatu koji je u sebi sadržavao super ljepilo.


Njezina, ali i mnoge druge priče nalaze se u šokantnom Netflixovom dokumentarcu koji razotkriva jezivu industriju falsifikata luksuznih brendova, ali i iznimno opasne činjenice o njihovoj proizvodnji počevši od sastojaka koji izazivaju ogromnu ovisnost pa sve do onih koji su te iste naivne tinejdžere poslali u bolnicu.

Osim što je kao stvorena za sve ljubitelje beauty industrije, ‘Broken’ služi kao savršenih nekoliko sati edukacije o tome zašto bi se za svoje omiljene brendove ipak bilo najbolje povjeriti službenim stranicama te zašto nešto što zvuči predobro da bi bilo istinito to vjerojatno i je.

Sretno bingeanje!

Sara Schmidt

Novo

Komentiraj