Promo

L'Oréal Adria ima kampanju koja promiče održivo i društveno odgovorno poslovanje!

30/09/2021

L'Oréal Adria pokreće beauty4thefuture – kampanju o važnosti razvrstavanja potrošenih pakiranja kozmetičkih proizvoda...

L'Oréal Adria je, u suradnji s tvrtkom Hamburger Recycling Croatia, pokrenuo internetsku stranicu beauty4thefuture.hr kojom nastoji podići svijest potrošača o važnosti razvrstavanja potrošenih pakiranja kozmetičkih proizvoda. Cilj pokretanja ove stranice je kvalitetna edukacija potrošača o mogućnostima razvrstavanja i recikliranja higijenskih i kozmetičkih proizvoda, kao i poticanje njihovih odgovornih navika i ponašanja.

Mogu li se staklenke s kremom za njegu lica baciti u kontejner za staklo? Što napraviti s praznim bočicama šampona? Recikliraju li se ruževi i maskare?  Ovo su samo neka od pitanja koja potrošači mogu pronaći na spomenutoj internetskoj stranici, a navike koje potrošači usvoje doprinijet će razvoju kružnog gospodarstva, smanjenju zagađenja okoliša, smanjenju količine plastičnog otpada i potaknuti društveno odgovorno ponašanje. 

„Kao vodeća beauty kompanija  u svijetu, cilj nam je pozitivno utjecati na društvo unutar kojeg poslujemo. Stoga ovom beauty4thefuture kampanjom i pokretanjem informativne internetske stranice nastojimo educirati potrošače o pravilnom načinu razvrstavanju kozmetičkog otpada, ali i pomoći im u donošenju održivih odluka prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda.“, istaknula je Vanya Panayotova, generalna direktorica L'Oreala Adria. 

3

Uključivanje potrošača u lanac odgovornosti

Kako bi ponovna upotreba materijala bila uspješna, ključno je da se u lanac odgovornosti uključe i potrošači. A upravo je razvrstavanje pakiranja kozmetičkih proizvoda izazov iz dvaju razloga, a to su raznolikost materijala i nedostatak informacija specifičnih za ovu kategoriju. Stoga mnoga pakiranja kozmetičkih proizvoda završe u kućnom (miješanom komunalnom) otpadu, umjesto u odlagalištima za recikliranje. 

Kako bi se potrošači pravilno informirali o razvrstavanju ove vrste otpada, u kampanju beauty4thefuture uključit će se većina brendova L'Oréal grupe, omiljeni potrošačima u Hrvatskoj. Brendovi će putem svoje komunikacije prenositi poruku o reciklabilnosti pojedinog proizvoda uz upućivanje na  edukativnu internetsku stranicu beauty4thefuture.hr koja objašnjava kako razvrstati različita pakiranja proizvoda prema materijalima od kojih su izrađena.

2

Sinergija vodeće beauty kompanije i Hamburger Recycling Croatia

Kao partner beauty4thefuture.hr inicijative, tvrtka Hamburger Recycling Croatia je pružila svoja iskustva i stručnost u pogledu selektivnog odvajanja otpada te ponudila platformu posvećenu razvrstavanju higijenskih proizvoda na svojoj internetskoj stranici hamburger-recycling.com. Organizacija je član Prinzhorn grupe i djeluje u 16 zemalja te je predvodnik na europskom tržištu po pitanju industrije pakiranja, papira i recikliranja.

S obzirom na to da pakiranja predstavljaju veliki dio globalnog otiska različitih proizvoda, L'Oréal grupa je već 2007. godine implementirala održivu strategiju pakiranja koja se temelji na tri načela (3R) - poštovanje (respect) sigurnosti kupaca, zdravlja i bioraznolikosti; smanjenje (reduce) težine i veličine pakiranja ili potpuno uklanjanje pakiranja te poticanje sustava za ponovno punjenje ili zamjena pojedinačnih doza višekratnim dozama te zamjena (replace) nekih materijala njihovim boljim inačicama.

4

Svojim novim globalnim program održivog razvoja L'Oréal for the future, kompanija se obvezala do 2030. godine smanjiti količinu pakiranja svojih proizvoda za 20 %, kao i osigurati da sva plastična pakiranja njihovih proizvoda budu napravljena od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora. Grupa je također postavila cilj da do 2025. godine 100 % plastičnih pakiranja bude pogodno za ponovno punjenje, recikliranje ili kompostiranje, doprinoseći tako razvoju kružnog gospodarstva. 

 

PROMO

Cosmopolitan.hr

Novo