5 koraka protiv stresa

26/02/2016

Kako se boriti protiv stresa na dnevnoj bazi, pitali smo međunarodno-priznatu stručnjakinju za borbu protiv stresa

Jeste li znali da vam je potrebno samo par minuta kako biste vratili mentalnu energiju i organizam doveli u optimalno stanje? Magistra primijenjene psihologije i međunarodno priznata stručnjakinja za borbu protiv stresa, Paula Davis-Laack, osmislila je program kojim se u 5 koraka smanjuje stres i poboljšava opće stanje organizma.

1. KORAK: STOP – kada ste pod stresom, usredotočite se na sebe
Stop (zastanite) – Take a breath (udahnite) – Observe (promatrajte na koji način doživljavate situaciju u kojoj se nalazite i kako reagira vaše tijelo) – Proceed (nastavite).

2. KORAK: Osmislite osnažujuće rituale koristeći frazu „ako… tada“
Uvedite pozitivne navike koje ćete automatski obavljati. Primjerice, ako je danas ponedjeljak, idem na fitness. Ako je 15 sati, popit ću šalicu zelenog čaja.

3. KORAK: Uživajte u pozitivnim emocijama
Iskoristite stanku na poslu i uživajte razmišljajući o šetnji plažom, toploj kupki ili očaravajućem mirisu vašeg omiljenog proizvoda za njegu tijela.

4. KORAK: Mislite na sebe
Provedite neko vrijeme sami i stavite sebe na prvo mjesto popisa stvari koje morate obaviti. Svaki dan odvojite vrijeme kako biste u miru uredili nokte ili odrijemali.

5. KORAK: Osvijestite važnost dodira
Dodir odlično djeluje na ublažavanje stresa uslijed otpuštanja oksitocina, hormona koji potiče relaksaciju, povjerenje i suosjećanje. Zagrlite članove obitelji i prijatelje, dodirnite svoju kožu.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj