
Učenje nikada nije bilo zabavnije! Studenti ekonomije nakon godine dana online studiranja konačno otišli u kino
Ekonomska klinika je 12. lipnja u zagrebačkom Cineplexxu City Center one East održala peto izdanje edukativnog programa, a za zabavu se pobrinuo magazin Cosmopolitan koji je od prvih dana medijski pokrovitelj projekta 'Kino na EFZG'
Izbor filma “Osnivač” o jednom jedinom McDonald’su, međunarodnom lancu brze hrane koji danas broji više od 39.198 restorana diljem svijeta, a koji je doslovce obilježio i svima olakšao život u lockdownu nije mogao biti simboličniji.
No što se krije u pozadini priče o McDonald'su, kako je Ray Kroc prepoznao potencijal malog restorana brze hrane braće McDonald’s i iskoristio priliku da pomoću franšiza stvori carstvo vrijedno više od milijardu dolara, što znači dobro ime brenda i moćan koncept studenti su mogli doznati iz filma, a za pozadinsku priču o franšizama pobrinuo se gost Luka Novak, izvršni direktor tvrtke Bright Entertainmenta.
Na kraju druženja, umjesto testa, studenti su ispunjavali interaktivni kviz o spomenutim temama, a najbolji od njih osvojio je i Cosmopolitanov paket iznenađenja. Inače, projektom 'Kino na EFZG' studentska udruga Ekonomska klinika želi zanimljivim filmskim projekcijama u ugodnoj i neformalnoj atmosferi studentima približiti ekonomsku teoriju koja se inače obrađuje u sklopu kolegija na Ekonomskom fakultetu.
Pogledajte i...
-
Zavirili smo iza kulisa fotografskog seminara…
I ovoga se puta seminar održao pod dirigentskom palicom fotografskog…
-
Ususret novoj sezoni, jednom smo statement…
OK, ovo je doista neodoljivo!
-
Charlie i Mare Milin servirali su nam najnježniju…
Kampanja Proljeće _ Ljeto 21 predstavljena je kao modni editorijal, jer je…
Komentiraj