Vrijeme je za čvrste ruke, ravan trbuh i lijepo oblikovane noge!

24/11/2019

Htjeli biste imati tijelo iz snova i biti spremni do ljeta, ali problem je u tome što baš i nemate vremena za vježbanje. Ovo je 10 savjeta za sve one koji nemaju niti jedne sekunde za bavljenje sportom!

1. Ustanite! Kakva suluda ideja! Ustati sa stolice taman u trenutku kada ste se udobno smjestili! Ipak, ideja ustajanja je sjajna: umjesto da stvari radite sjedećki, tu i tamo se ustanite, protegnite noge, istegnite cijelo tijelo, i prošećite se. Na poslu: umjesto da fotokopirate/skenirate na istom katu, prošetajte se na 7. kat (stepenicama!), pogledajte da li je stigla pošta na 3. katu, skoknite do menze u prizemlju. Sve u svemu, sjedite manje, jer bilo kakva aktivnost je dobra za vaše tijelo.

2. Nosite torbu drukčije! Napunite je do kraja. Ne baš olovom ili kamenjem, već stvarima koje vam inače trebaju: na primjer, bocom vode od 2 litre koje biste inače trebali popiti dnevno! Torbu nosite u lijevoj ruci, dlanom prema gore. Lakat namjestite pod kutem od 90° i držite ga uz tijelo. Osjetit ćete kako se vaši bicepsi aktiviraju (što je dobra stvar), a čim se lijeva ruka umori, promijenite je za desnu i nosite torbu na isti način. Sve dok se desna ne umori. I onda opet lijeva, pa opet desna, pa lijeva, pa desna… kužite? Nećete niti biti svjesni, ali zapravo ćete raditi vježbe za ruke ekvivalentne onima iz teretane za bicepse.

3. Pijte vodu! Znamo da smo već dosadni i vrapcima na grani, ali ne kažemo to mi, već znanost koja nam to savjetuje: pijte puno vode, jer nedostatak iste može izazvati promjenu raspoloženja - nagore. Kad se osjećate dehidrirano, ne uspijevate se koncentrirati, pa vam svaki jednostavni poslić djeluje kao golemi problem. Sa sobom ponesite bočicu vode i puno pijte (barem 1 litru dnevno). Što više pijemo, više "obavljamo", a što više obavljamo, više se krećemo.

4. Hodajte kad god sitgnete! Svaki trenutak neaktivnosti je izgubljeno vrijeme. Dok čekate tamvaj, dok stojite u redu, dok čekate lift, krećite se. 

5. Vježbajte trbušne mišiće, kao ludi! To što ste "zatočeni" pred kompjutorskim ekranom, ne znači da vam je zabranjeno napinjati mišiće trbušnjake. Kad god stignete, pritisnite trbuh prema iza, prema leđima, kao da želite da vaš pupak dodirne kralježnicu. Vidjet ćete rezultate vrlo brzo.

6. Ukinite prečice. Umjesto da se u shopping centru parkirate točno ispred ulaza, parkirajte se na najdalje moguće mjesto. Na taj način ćete ukinuti prečice i malo više hodati / biti aktivni.

7. Umjesto slanja poruka, nazovite. Umjesto da šaljete poruke (radnja koja se najčešće odvija u sjedećem položaju), nazovite. Ne zove se mobitel uzalud mobitel (mobilis na latinskom znači 'u pokretu'), pa dok telefonirate, malo prošećite.

8. Siđite stanicu prije! Bilo da se vozite tramvajem, busom ili se vozite osobnim automobilom, efekt je isti: dok se krećete, vaše se tijelo NE kreće nimalo. Stoga, siđite iz tramvaja ili autobusa stanicu prije, i opet, parkirajte se podalje od destinacije - namjerno, za vaše dobro. Ili, još bolje, ukinite autobuse, tramvaje i automobile, i uvedite role, bicikle, ili skateboard! Zašto ne? 

9. Spavajte. Da, spavajte! Zdravo živjeti znači imati kontrolu nad svojim vremenom. Ako svaku večer idete spavati rano, bit ćete brži i produktivniji kad se probudite. A to znači da ćete imati više vremena za dnevne aktivnosti.

10. Gledajte / čitajte aktivno! Umjesto da film gledate iz kreveta, ili da čitate knjigu dok ste u krevetu, učlanite se u tretanu i čitajte dok hodate brzo / brže ili dok trčite! Doduše, teško je trčati i čitati u isto vrijeme, ali dok trčite možete gledati svoj film na iPadu, ili pogledati jednu epizodu svoje omiljene serije.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj