Tri vježbe za poboljšanje imunološkog sistema

31/01/2017

Kako disanjem, jogom lica i pritiskanjem određenih točaka na vratu možete ojačati imunitet u vrijeme viroza...

1. Duboko disanje iz trbuha

Bolest je drugo ime za stanje organizma koji nije dovoljno opskrbljen kisikom. Kad počnemo svjesno disati, iznova kreiramo svoju sudbinu. Stanice se obnavljaju, unutarnji organi nahrane i organizam postane snažan. Produbljenim udahom "rastežemo" životnu silu i produljujemo životnu dob.

2. Joga lica za imunološki sistem

Otvorimo usta i zaoblimo usne kao da izgovaramo AAA. Usne povučemo prema zubima, ali ne zatvaramo usta. Bradu isturimo naprijed. Kutove usana lagano podignemo, kao da se smješkamo. Držimo 30 sekundi i ponovimo tri puta. Ova vježba trenira sve dijelove lica koji su povezani s plućima, debelim crijevom i imunološkim sistemom, ali i popunjava obraze, briše nazolabijalne bore, podiše kutove usana, uklanja podbradak, masira štitnu žlijezdu i jača zatiljni mišić, čije je drugo ime mišić imunološkog sistema.

Ostatak pročitajte na stranici sensaklub.hr.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj