Kako u karanteni ne dobiti drugu bradu?

02/04/2020

Izazivamo vas - bacite oko na screen time Weekly Report!

Ne znam kakva je situacija kod vas, ali evo, meni se dogodi da svako malo ulovim samu sebe kako piljim u mobitel, a sve ne bih li udahnula malo svijeta, života, sjećanja na 'normalne' dane, ili pak kako mi ne bi promaknula koja vrijedna informacija i vijest koja bi nas sve kolektivno mogla spasiti od ove COVID pošasti. 

Moj screen time Weekly Report kaže kako sam prošlog tjedna u prosjeku u ekran gledala nevjerojatnih 6 sati dnevno. Ok, tješim se da dobar dio posla odradim preko mobitela pa da je to iz tog razoga, ali svejedno, mislim da nisam jedina kojoj je iz dana u dan mobitel sve češće i duže u rukama. 

Velika većina nas zna što je to dupla iliti dvostruka brada, no malo je onih koji znaju što znači pojam 'tech neck'. A zanimljivo je da označava istu stvar. Zašto tech neck? Zato što sve značajnije količine vremena koje provodimo gledajući prema dolje u svoje pametne telefone rezultiraju slabljenjem mišića i opuštanjem kože vrata, a što na kraju vodi do onoga što zovemo duplom bradom. A evo i što možete učiniti da ojačate mišiće vrata i spriječite ovu neugodnu pojavu:

1. Rotiranje brade. Sjednite uspravno i nježno i polagano rotirajte glavu, radeći cijele krugove od jednog ramena ka drugom. Vodite računa da sjedite uspravno i da su vam ramena spuštena. Vježbu ponavljajte 10 puta naizmjenično u jednu i drugu stranu.

2. Podizanje brade. Stojte ili sjedite uspravno i podižite glavu sve dok ne budete ravno gledali u strop. Napućite usne kao za poljubac i istegnite mišiće vrata što više možete te zadržite položaj 5 sekundi. Vježbu ponovite 10 puta.

3. Rastezanje usana. Ovom ćete vježbom ojačati mišiće koji se protežu od vaše čeljusti sve do ključne kosti. Stojte ili sjedite uspravno i rastežite zatvorena usta preko zuba, spuštajući kuteve usana lagano prema dolje. Vježbu ponovite 10 puta.

4. 'O' usne. Stojte ili sjedite uspravno i glavu zabacite unazad dok ne ugledate strop. Opustite i zatvorite usne te držeći ih zatvorenima otvorite čeljust tako da vaša usta tvore oblik slova 'O'. Položaj zadržite 20 sekundi i vježbu ponovite 10 puta.

Ako vi imate još koji genijalan trik, samo pišite. Trenutno preferiramo one koji će nam misli zaokupiti nekim potpuno drugim, sretnijim, bezbrižnijim idejama, a ako vam koja takva pada na pamet, podijelite ju s nama jer #YourStoryMatters.

 

 

Cosmopolitan.hr

Polja označena zvjezdicom * su obavezna.

Novo

Komentiraj