6 vježbi za noge bez mane

15/05/2020

Sigurno ste barem jednom u teretani ili u dućanu na dijelu sa sportskom opremom primijetili one velike elastične trake od gume, ali vam zapravo i nije bilo najjasnije čemu one služe. E pa vježbe koje s njima možete izvoditi su doista raznolike,a mi smo izdvojili nekoliko njih koje će vas dovesti do najseksi nogu ikad!

Koljena u zrak!

Privežite oba kraja trake i nogama u laganom raskoraku stanite na donju polovicu trake, a zatim jednu po jednu nogu skvrčenu u koljenu podižite što više možete.

Skok na mjestu!

Zavezanu traku postavite oko gleženjeva i stanite u raskorak, a zatim poskakujte pomičući jednu nogu prema nazad, a drugu prema naprijed. Izmjenjujte noge u serijama.

Obje noge u zrak!

Lezite na leđa, a zavezanu traku postavite oko gležnjeva. Ležeći na leđima, noge lagano držite u zraku cijelo vrijeme, a zatim jednu po jednu ispruženu podižite u zrak.

Podižite noge u stranu!

Stanite s rukama na kukovima u lagani raskorak, a zavezanu traku stavite oko gležnjeva i svaku nogu podižite u stranu pod opterećenjem trake.

Koljena prema prsima!

Lezite na leđa i svezanu traku postavite oko stopala, a zatim jednu po jednu nogu maksimalno privlačite prsima dok vam koljena ne budu u potpunosti s prsima, a zatim ih zadržite par sekundi u tom položaju.

Korak od metra!

Svezanu traku postavite oko gležnjeva i krenite u šetnju po kući. Radite što duže korake kako bi traka stvorila što jače opterećenje.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj