3 minute sreće i tuge o kojima žene diljem svijeta ne prestaju pričati

20/07/2020

Jer svaka od nas ima svoju priču koja se treba čuti...

Moćna. Pamtljiva. Drugačija. Sa snažnom porukom. Koja izaziva reakcije. Sve su to epiteti  koje bi marketinške agencije voljele dobiti za svaku svoju reklamu koju plasiraju na tržište, no tek rijetkima to doista i pođe za rukom. Jedna od posljednjih koja je izavala reakcije milijuna žena diljem svijeta 3-minutni je video nastao za Libresse kao posljedica suradnje brenda Essity i producentice Nishe Ganatra. 

6 animatorica ilustriralo je #pričeiznutra koje progovaraju o svemu onome kroz što prolazi svaka žena. Od prve mentruacije, preko menstrualnih tegoba, začeća i pokušaja istoga pa sve do poroda i menopauze, ovo je video koji oduzima dah i urezuje se duboko u sjećanje. 

Iz tog razloga ne čudi kako ga je u svega prvih nekoliko dana pogledalo više od 400 000 ljudi. Nije svaka naša priča o maternici nužno lijepa, ali je svaka čudna i divna, i sretna i tužna, i treba ju se čuti. 

3

Glavna misija ove reklame borba je protiv duboko ukorijenjenih stereotipa o postojanju norme o tome kako bi biološka vremenska linija (svake) žene trebala izgledati: u tinejdžerskim godinama stigne mrva mjesečnica, s njom i prvi bolovi i tegobe; u nekom trenutku žena poželi dijete, pokušava zanijeti, rodi dijete, ima još mjesečnica, sve dok jednog dana s menopauzom one ne nestanu. No stvarne žene znaju kako je ova linija sve samo ne linearna i svojstvena baš svakoj ženi. Postoje miijuni različitih iskustava i priča o kojima bismo trebali govoriti češće. Pa evo, zašto za početak ne krenuti danas, na kavi s najboljim prijateljicama, uz ovaj doista briljantan video?!

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj