Upomoć! Kako preživjeti one dane u mjesecu?

31/08/2016

To što ju moramo trpjeti svakog mjeseca ne znači da ne možemo učiniti par stvari kako bi naša mjesečnica prošla u najboljem mogućem tonu.


1. Rezervne gaćice držite u ladici na poslu ili ih nosite u torbici.
Čak i kad mislite da ste ju pobijedili dvostrukim slojem uložaka ili tamponom, čini se da su mrlje na gaćicama neizbježna stvar i to baš onda kad se priprema veliki sastanak ili prezentacija na poslu. Zato je dobro biti pripremljen – za svaki slučaj.

2. Nabavite termofor kojemu nije potrebna struja. Ni najjača tableta nije bolja od toplog zagrljaja termofora na trbuhu onog trenutka kad krenu grčevi. Odustanite od modernih varijanti na struju i okrenite se dobrom starom gumenom termoforu koji će vas grijati uvijek i svugdje.

heating

3. Smanjite unos kave. Znamo, piti manje kave onda kad bi najradije dan proveli spavajući baš i nema smisla, ali vaše će vam tijelo biti zahvalno. Naime, kofein zadržava vodu u tijelu zbog čega biste se mogli osjećati dodatno napuhnuto, a mogao bi i pojačati već dovoljno neugodne grčeve. Nemojte si dodatno otežavati – preživjet ćete par dana i s jednom šalicom kave.

4. Unaprijed pripremite grickalice za kojima ćete žudjeti. Svaka žena ima mjesečnicu i svaka žena razumije – ne možemo jednostavno izbaciti grickalice iz svog života onda kad se osjećamo kao da su baš one jedini izlaz iz očaja u kojem smo se pronašle. Ipak, kako bi smanjili unos soli i masnoća, pripremite zdrave grickalice koje će vam biti na dohvat ruke onda kad vas uhvati kriza.

gricklalice

5. Upustite se u lagani džoging ili brzo hodanje. Znamo. To nije ni krevet ni čokolada – jedine dvoje stvari koje za vrijeme mjesečnice dolaze u obzir. Ipak, tjelovježbom tijelo ispušta endorfine, hormone zbog kojih se osjećate dobro. Oni utječu na one loše hormone koji uzrokuju grčeve (prostaglandine). Kako biste si dodatno olakšali, prije vježbe popijte jednu tabletu protiv bolova.

6. Povisite razinu željeza špinatom i keljom. Ako žudite za sočnim odreskom, to znači da je vašem tijelu potrebno željezo. Umjesto masnog hamburgera, pojedite veliku porciju hrane bogate željezom poput kelja ili špinata.

7. Napravite uložak od gaze i toaletnog papira. Budući da mjesečnica zna biti prava k*** i pojaviti se onda kad ju najmanje očekujete, dobro je znati kako napraviti DIY uložak koji će vas spasiti na putu do najbliže trgovine i to s dvije stvari koje vjerojatno imate u svojoj kupaonici – gazom i toaletnim papirom. Gaza ima iznimnu moć upijanja, dok će se toaletni papir pobrinuti da ona ostane na mjestu kako bi se mogli slobodno kretati.

8. Otiđite u krevet sat vremena ranije. Vaše je tijelo umorno od silnih grčeva i krvarenja, a uz to ste smanjili unos kofeina. Vjerojatno ne možete odspavati sat više ujutro (iako bi to totalno trebalo biti dopušteno bar u onim danima u mjesecu), natjerajte se na spavanje sat vremena ranije nego inače. Vaše će vam tijelo biti zahvalno.

9. Počnite piti tablete protiv bolova dva dana prije početka mjesečnice. Prostaglandini su hormoni koji krenu zagorčavati naš život već nekoliko dana prije početka krvarenja – zato vjerojatno osjećate grčeve i prije nego vaša mjesečnica uopće počne. Ne čekajte trenutak u kojem se ne možete ustati iz fetus položaja već spriječite bolove i prije nego vam se prikradu.

10. Pojedite komad tamne čokolade. Bit će ukusno, bit će vam dobro, a osim toga, tamna čokolada (ona od barem 65 posto kakaa) sadrži magnezij koji pomaže u smanjenju grčeva.

čokolada

11. Masturbirajte (ili se seksajte). Ovo ne odgovara svakome, ali velik broj žena tvrdi kako orgazmi pomažu u smanjenju grčeva budući da šalju veliku količinu krvi u vaš abdomen, te tjeraju tijelo na ispuštanje oksitocina koji opušta vašu maternicu. Ukratko, orgazmi = manje grčeva.

12. Popijte čaj s đumbirom. Iako ga mnogi smatraju poprilično neugodnim za konzumaciju zbog njegovog jakog i poprilično ljutog okusa, đumbir čini čuda za naše zdravlje – pa i u ovom slučaju. Osim što pomaže s mučninama, đumbir smanjuje upalu, a time i grčeve. Skuhajte komadiće đumbira u vodi koju koristite za čaj i pustite ga da učini svoje.

đumbir

13. Klonite se vage. Učinite si ogromnu uslugu i zaboravite na vaganje tijekom onih dana. U tih nekoliko dana dolazi do zadržavanja vode kao i laganog dobitka na težini, a to je zadnja stvar koja vam treba onda kad umirete od bolova, plačete na reklame za osiguranje i mrzite muški rod. Ne brinite, jednom kad mjesečnica završi, vaša će se težina vratiti u svoje normalno stanje. Zato je najbolje da u tih nekoliko dana zaboravite da vage uopće postoje.

haljina

14. Ni ne pomišljajte na nošenje onih uskih traperica! Ionako vam je neugodno. Zašto biste se dodatno mučili nošenjem neudobne odjeće? Iskoristite ovo vrijeme za nošenje svih onih udobnih i lepršavih haljinica, tunika ili se uvucite u veliku i mekanu trenirku. Imate pravo na malo udobnosti – bar tih par dana u mjesecu.

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj