Kako do što ravnijeg trbuha unatoč lijenosti

25/03/2016

Sanjate o trbušnjacima poput onih Alessandre Ambrosio? I ove 3 sitnice učinit će veliku razliku...

1. Jedite što više proteina. Nemate li mnogo vremena i/ili volje za vježbanje, veliku razliku učinit će vaša prehrana. Proteini, osim što su izvrstan izvor energije, napadaju masne naslage kojih se želite riješiti. Jeidte što više ribe, bijelog mesa i jaja.

2. Pazite na držanje. Pravilno, uspravno držanje jedan je od najjednostavnijih načina kako u trenu djelovati vitkije. Ramena zabacite prema iza, isprsite se, et voila - vaš će trbuh instantno djelovati utegnutije!

3. Vježbajte. Znamo da smo rekli da je ovo vodič za one koji su lijeni, ali bez imalo vježbe teško ćete postići željene rezultate. Dobra vijest je da ne morate svakoga dana napraviti nekoliko stotina trbušnjaka, niti morate silne sate gubiti u teretani. Zapravo, ne morate ni izaći iz kuće. Jedna od najboljih vježbi za jačanje trbušnih mišića je plank koja će vaše trbušnjake isklesati kroz svega nekoliko minuta svakoga dana.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj