Da, i zbog ovoga možete imati višak kilograma!

31/12/2015

Čini se kako geni, papanje i nedostatak vježbanja nisu jedini krivci za višak kilograma...

1. Nedostatak vitamina D. Brojne su studije pokazale kako postoji povezanost između nedostatka vitamina D i nakupljanja suvišnih kilograma. Stoga se pobrinite da ga vašem tijelu nikad ne nedostaje.

2. Ovisnost o internetu. Prema studiji objavljenoj u 'The Journal of Pediatrics', što više vremena provodite online, to su vam veće šanse za nakupljanje viška kilograma. Na primjer, ako satima visite na Facebooku, osim što ćete biti u tijeku sa svim doživljajima u životima vaših prijatelja i poznanika i još nekim novinama, vjerojatno radite još hrpu nepoželjnih stvari - ne vježbate već sjedite satima, vrlo vjerojatno grickate nešto što je također nezdravo, ostajete predugo budni jer vas zanima još samo to i to... Iako je bespućima interneta teško odoljeti, nastojte vrijeme surfanja smanjiti na minimum i konstruktivnije i zdravije iskoristiti vrijeme.

3. Ljubavna veza. Iako nam ovo teško pada, studija objavljena u 'Health Psychology' pokazala je kako parovi u sretnim vezama najčešće nisu više toliko zainteresirani za privlačenje suprotnog spola, odnosno kako su manje motivirani hraniti se zdravo i vježbati, sada kada su pronašli srodnu dušu. Ako ste i sami u sretnoj vezi, natjerajte partnera da zajedno kuhate i vježbate. Osim što će to biti zdravo za liniju i zdravlje vas oboje, zajedničko vježbanje pomoći će i napredovanju vaše ljubavi.

4. Navike vašeg partnera ili cimera. Ako osobu s kojom živite nikada niste vidjeli kako u ruke uzima posuđe, meso i povrće i kuha zdrav objed, male su vjerojatnosti da ćete i sami učiniti isto. Ako već niste u mogućnosti ili jednostavno ne želite promijeniti cimera/cimericu, budite vi ti koji će poslužiti kao primjer i započnite s režimom zdrav(ij)e prehrane, iliti kuhanjem doma umjesto dostava i posjećivanja fast foodova.

5. Pasivno pušenje. Iako mnogi pušači upravo zahvaljujući cigaretama nastoje pobijediti svoju želju za ukusnim zalogajima, a time i viškom kilograma, pasivno pušenje, kako je pokazala jedna studija objavljena u 'American Journal of Physiology: Endocrinology and Metabolism', potiče stanične promjene u organizmu koje dovode do debljanja. Stoga, kada ste u društvu pušača, zamolite ih da cigaretu dovrše vani, ili se sami, ako je to moguće, udaljite od njih.




Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj