Promo

adidas inspirira ljude diljem svijeta: ništa nije nemoguće

21/04/2021

Omiljeni sportski i lifestyle brend lansira novu kampanju kojom želi inspirirati ljude diljem svijeta za optimizam i pozitivan stav te uočavanje bezbroj mogućnosti. I nova kampanja je na tragu već dobro poznatog stava brenda da širi granice ljudskih mogućnosti, uključi ljude u sport te pomogne stvaranju održivog svijeta...

adidas danas lansira novu ekskluzivnu brend kampanju 'Impossible is Nothing' u kojoj će poznate osobe iz svijeta sporta, glazbe, showbiza, YouTubea i Instagrama poručiti ljudima da ništa nije nemoguće. Ovom kampanjom omiljeni sportski i lifestyle brend ponovno svijetu šalje poruku da sport ima moć promijeniti živote i da na život treba gledati s optimizmom. 

U tvrdnji da ništa nije nemoguće brend podržava i cijela adidas zajednica i svi adidas partneri. Svjestan zajedničke moći adidas pokreće svoj najambiciozniji projekt do sada – 'Impossible is Nothing'. Tim povodom snimljen je dokumentarni serijal sastavljen od kratkih videa koji otkrivaju do sad neviđenu stranu najpoznatijih pojedinaca u svijetu. Serijal je praćen emocionalno snažnim dijalozima od strane njihovih prijatelja i kolega te brojnim arhivskim snimkama, a u dokumentarcu sudjeluju Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi i Nneka Ogwumike.

2

Prikazujući prije nikad viđene, njihove intimne trenutke, serijal prati priče iz sporta i kulture pokazujući kako su optimizam i proaktivnost oblikovali živote aktera. Istražujući budućnost koju su zamišljali, uočavajući prilike i pretvarajući ih u stvarnost, adidas slavi poznate pojedince koji su ostavili trag u povijesti na globalnoj pozornici. Cilj je inspirirati i ohrabriti ljude za prepoznavanje vlastitih mogućnosti.

3

U Hrvatskoj su se u kampanju uključili: pjevačica i poduzetnica Lana Jurčević, televizijska voditeljica i podcasterica Ana Radišić, reperica i influencerica Karla Zelić ili Superbabe Killah, sportaš i influencer Fran Lauš, YouTuber Ivan Rado ili Malajski Tapir, trap trojac Kuku$, DJ duo Vanillaz, rukometaši  Domagoj Duvnjak, David Mandić, Luka Cindrić i drugi poznati sportaši te adidas Runners treneri.

4

'Impossible is Nothing' je više od  kampanje – to je naš stav. Prepoznavanje vlastitih mogućnosti uz optimizam je ključ postizanja našeg cilja da kroz snagu sporta mijenjamo živote ljudi. Ovaj stav je ono što nas inspirira svaki dan i što nas tjera graditi budućnost. Prepoznati mogućnosti danas znači stvarati bolje sutra za ljude diljem svijeta“, rekao je Brian Grevy, član Uprave adidasa.

5

adidas je nedavno otkrio svoje planove za stvaranje bolje budućnosti. Fokusirat će se na tri područja: održivost, vjerodostojnost i uključivost. Brend je prepoznao mogućnost za održivu budućnost s obvezom da do 2024. koristi samo reciklirani poliester u svim  proizvodima. Prepoznao je mogućnost za ujedinjenje i uključenje svih ljudi u sport, što uključuje i proširenje adidasovog ugovora s UEFA-om na Ženski EURO i Ligu prvaka. Prepoznao je mogućnost za poticanje inovacija koje nisu nikada prije istražene što uključuje i korištenje potencijala 3D printanih uložaka. Jer ništa nije nemoguće. 

6

Cosmopolitan.hr

Novo