6 savjeta za gubitak kilograma

17/03/2014

Kako biste se osjećali što bolje goli i u golišavim kombinacijama koje ćete uskoro šetati gradom...

1. Pijte puno vode

Ostavite se sokova koji vas napuhuju i opskrbljuju nepotrebnim kalorijama. Takvi su toksini apsolutno nepotrebni vašem organizmu. Umjesto svih nezdravih napitaka, pijte što više vode, a minimalno dvije litre dnevno. Nakon nekog vremena ćete primjetiti da je promjena vrijedila!

2. Jedite zelenjavu

Zima baš i ne obiluje izborom povrća, no zato biste proljetne i ljetne mjesece trebali iskoristiti i u organizam unositi što više vlakana, vitamina i minerala. Vaša mama vas nije bez razloga tjerala da jedete povrće. Držite se njenog savjeta i potrudite se da pojedete nešto zeleno uz svaki obrok u danu.

3. Konzumirajte više proteina

Ne morate pretjerivati i jesti 2 grama proteina za svaki kilogram vaše tjelesne težine, no trebali biste jesti više proteina kako bi se obnovili vaši mišići i kako bi vas zasitili. Jaja, riba i bijelo meso odličan su izbor uvijek, a posebice ako vježbate.

4. Prihvatite svoje tijelo

Na nekim svojim tjelesnim manama možete poraditi, no neke stvari ne možete promijeniti. Umjesto da kukate i sažalijevate se nad onim što ne možete promijeniti, vježbajte redovito, pratite napredak, i prihvatite svoje tijelo onakvo kakvo je.

5. Naučite siru reći ne

Sirevi su prefini, ali su prepuni kalorija i masti. Ako već ne možete živjeti bez sira, pazite koliku porciju ćete pojesti, a u prehranu uvedite posni sir koji je iznimno zdrav te odličan izvor proteina.

6. Pazite na zadnji obrok u danu

Možete nakupiti čak kilogram do dva vode u organizmu prije spavanja zahvaljujući pogrešnim izborima obroka. Iako je to uglavnom zadržavanje vode, odmaže vam u gubitku kilograma. Za večeru pojedite grčki jogurt i nešto povrća, a zaboravite na razne grickalice i tešku hranu. Ujutro ćete se osjećati poletno, a vaše će vam tijelo na tome biti zahvalno!

Cosmopolitan.hr

Novo

Komentiraj