Top 5 savjeta za zdravo mršavljenje

07/02/2018

Želite li biti fit do ljeta, sada je pravo vrijeme da nešto poduzmete!

Većina ljudi se nakon dijete ponovno susreće s viškom kilograma i ubrzo se vrati svom standardnom načinu prehrane. Što je ono što moramo napraviti kako bismo imali željenu težinu? Najvažnija stavka je to da želite unijeti promjene u svoj život. Zamijenite stare, loše navike onim novim i zdravim.

Predstavljamo 5 glavnih faktora pomoću kojih ćete na zdrav način postići željenu težinu:

1. Vježbajte

Svakodnevna fizička aktivnost sagorijeva kalorije i stvara mišiće, a ujedno čini da izgledate i osjećate se bolje. Čak i šetnja psa ili vožnja biciklom do škole ili prodavaonice mogu napraviti vidljivu razliku. Ako želite sagorjeti više kalorija - povećajte intenzitet aktivnosti! Možete početi i nekim malo jačim vježbama koje će vam pomoći pri oblikovanju mišića.

2. Smanjite vrijeme koje provodite pred televizorom

Jedan od najvećih neprijatelja neželjenih kilograma je upravo - televizija. U ovu kategoriju ubraja se i vrijeme koje provodite pred računalom, korištenje mobilnih telefona i igranje video igrica. Ograničite ove aktivnosti na manje od dva sata dnevno pa čak i ako umjesto toga odete s društvom u trgovački centar - svakako ćete biti aktivnije i korisnije.

3. Vodite računa o veličini porcija

Porcije hrane obično su veće nego što bi trebale biti, a te bonus kalorije koje unesemo, logično, vode ka debljini. Još jedan bitan faktor koji utječe na dobivanje kilograma je unošenje napitaka s velikom količinom šećera u organizam. Dakle, odlučujte se za manje porcije - ako ste u restoranu dobro je čak i podijeliti porciju na dva dijela i potrudite se smanjiti unos sokova i ostalih zaslađenih napitaka na minimum te se češće odlučujte za vodu.

4. Svakodnevno jedite voće i povrće

Voće i povrće predstavlja puno više od vitamina i minerala. Ono je puno vlakana, a kao takvo brzo će vas zasititi. Samim tim, organizam će zahtijevati manje količine hrane.

5. Ne preskačite doručak

Doručak je obrok koji pokreće vaš metabolizam, sagorijeva kalorije i daje vam energiju za sve aktivnosti koje vas čekaju. Osobe koje preskaču doručak tijekom dana će osjetiti veću glad zbog čega često dolazi do prejedanja, a samim tim i do prekomjernog unosa kalorija u organizam. Zapravo, prema nekim istraživanjima, osobe koje preskaču doručak obično imaju veći indeks tjelesne mase od ljudi koji doručkuju.

Foto: Instagram

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo