Kako vježbanje pomaže vašim grudima

05/04/2013

Osim što oslobađaju od stresa, čine vašu figuru vitkijom i poboljšavaju kondiciju, redoviti treninzi čine čuda i za vaše grudi

Rizik od raka dojke redovitim vježbanjem opada Debljina i sjedeći način života spadaju u faktore rizika, a povećana tjelesna masnoća može povećati produkciju estrogena koji smatraju “gorivom” za tumore. Istraživanja su pokazala da žene koje vježbaju aerobne vježbe barem 30 minuta na dan imaju manji rizik da obole od te opasne bolesti.

Napetost vezana uz PMS se smanjuje Dvadesetominutno odrađivanje vježbi koje povećavaju otkucaje srca pomoći će u otklanjanju napetosti u grudima koja nastaje zbog mjesečnih hormonalnih promjena. Bolje odgovaraju na užitak Dakle, s obzirom na to da vježbanje potiče cirkulaciju, erogene zone, poput vaših bradavica, postaju senzibilnije te je vaš put do užitka kraći. Iako imamo svjedočenja mnogih žena koje govore upravo o tome, potrebno je obaviti još dosta istraživanja da bismo to prihvatili kao sigurno, no dobro zvuči.

Foto: Thinkstock

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo