Kako sakriti mamurluk?

28/12/2016

Nova je godina iza ugla i svi smo iskusili onaj grozan 1.1. Srećom, godine iskustva učinile su svoje i spremni smo podijeliti svoje znanje.

Jutro je nakon dočeka. Vaša su sjećanja mutna, iako ste poprilično sigurni da nema tog pića koje večer prije niste popili – jedna kratka prije novogodišnje večere, ono super ukusno vino koje je donijela vaša frendica, šampanjac u ponoć, pa još nekoliko zasebnih zdravica kasnije. Pa što, moramo nazdraviti kako bi nova godina prošla na najbolji mogući način, zar ne?

Pa, piće po piće, stiglo je i sljedeće jutro, ono koje ne može proći nikako drukčije nego tako da ga provedete zamotani u dekicu, jedući hladne ostatke pizze i ne razmišljate o vanjskom svijetu – samo vi, pizza i Netflix. O da...

Ali to je nemoguće jer je danas dan za obitelj. Čeka vas novogodišnji ručak kod mame – onaj koji već tjednima planira i onaj koji ni pod koju cijenu ne smijete otkazati mislite li zadržati dobre obiteljske odnose. Kako ćete se pojaviti na ručku kad izgledate kao da ste upravo izašli iz epizode „Živih mrtvaca“?! To je onaj trenutak u kojemu vas preplavljuje potpuni osjećaj krivnje.

Ne brinite. Svi smo bili tamo. Svaki doček završava s jednim, dva, tri pića previše, ludom frendicom koja se iznenada dosjeti da biste mogli popiti par kratkih i, naposljetku, soba koje se vrte.

Zato smo ovoga puta odlučili nešto poduzeti na vrijeme i naučiti vas kako se jutro nakon oporaviti u najkraćem mogućem roku – bar dovoljno da vaša baka Anka na ručku bude uvjerena da ste doček proveli slažući puzzle uz čaj od kamilice.


1. Hidratizirajte se

Da, svi to znamo. Voda je ključ našeg zdravlja, piti vodu jako je važno, ali doista i je, posebno u ovom slučaju. Naime, alkohol dehidrira na niz načina i upravo je to uzrok onog neugodnog lupanja u glavi onda kad žalite za svakom kapi koju ste popili večer prije. Zato, prije nego odete na spavanje, popijte čašu vode, a pored kreveta ostavite veliku bocu vode i ne zaboravite se hidratizirati što je to više moguće.


2. Skinite šminku

Opet, ništa novo, ali nažalost nešto čega se tek rijetki pridržavaju. Pa, ako se ne volite buditi s „lookom“ Morticije Adams, predlažemo da dobro umijete i očistite lice. Osim što će koža moći slobodno disati, ujutro ćete se osjećati (a i izgledati) puno manje zastrašujuće – posebno ako u krevet ne odete sami.

d


3. Ostanite hidratizirani i izvana

Ako ste nas poslušali i učinili sve što smo vam rekli do sada, bravo! Sljedeći korak je iskupiti se koži na svim onim šljokicama, puderu, maskari i umjetnim trepavicama. Novogodišnji make up zna biti poprilično težak i vaša će vam koža biti zahvalna ako kožu namažete dobrom kremom ili na licu ostavite noćnu masku.


4. Kapi za oči

Ništa ne vrišti „mamurluk“ više od poluzatvorenih, krvavih crvenih očiju. Uklonite crvenilo kapima za oči koji će ih istovremeno pročistiti i pomoći vašem užasnom stanju.


5. Zeleni čaj

Znamo, znamo. I ovu ste čuli sto puta. Ipak, ovoga ga puta ne morate piti. Zeleni čaj odličan je za uklanjanje onih groznih tamnih podočnjaka. Ohlađene vrećice čaja stavite na oči i uvjerite svoju obitelj da ste imali punih osam sati dobrog sna.

g


6. Vitamini

Znate one šumeće tablete s C vitaminom koje svi imamo negdje na dnu ormara? Osim što je napitak super ukusan i osvježavajuć, dat će vam svu potrebnu energiju da preživite vrištanje svojih malih rođaka. Osim toga, ako imate problema s vodom i ne možete ju zadržati na dnu želuca (hej, svi smo bili tamo), pokušajte s vodom od kokosa koja je puna kalija (jadna čaša kokosove vode sadrži više kalija od jedne banane). Ako kod kuće nemate ništa od navedenog, nema veze. Najviše trebate vitamin A, a njega sadrži sve narančasto povrće poput bundeve ili mrkve.


7. Jedite oprezno

Ovo vjerojatno ni ne moramo govoriti s obzirom na to da vjerojatno i nećete imati najveći apetit, no ako ga nekim čudom ipak imate, pobrinite se da jedete polako i pažljivo. Ne zaboravite, mamurluk se može sakriti i ublažiti, ali ne i potpuno ukloniti. Vaše je tijelo i dalje u lošem stanju i prejedanje bi moglo izazvati probleme s probavom kao i vašu nepokretnost ostatak dana. Vjerojatno nešto što ne želite onda kad je mama za obitelj isplanirala cijelo aktivno popodne.


8. Pijte oprezno

Izbjegavajte sok od naranče budući da će kiselina dodatno uznemiriti vaš želudac. Kofein također nije dobar izbor iako se tako čini. Ono što će učiniti je samo vas dodatno dehidrirati. Najbolji izbor? Držite se vode ili vode od kokosa. S druge strane, kod nekih „klin klinom“ doista i funkcionira. Pa, ako nemate problema s pivom ili vinom, vaš izbor.

h


9. Tablete protiv bolova

Paracetamol protiv glavobolje gotovo je neizbježan. Ipak, izbjegavajte ibuprofen ili aspirin. Iako djeluju protiv bolova, takvi lijekovi znaju izazvati dodatnu mučninu, nešto što vam danas definitivno ne treba.


10. Tuš

Da, puno je to posla. Da, to znači da se morate izvući iz svoje tople i mekane pidžame, ali istuširate se što je to prije moguće, instantno ćete se osjećati tisuću puta bolje. Upali uvijek.

Cosmopolitan.hr

Komentiraj

Novo