4 trika uz kojih skidanje kila nije nikada bilo lakše

30/11/2017

Spoiler alert, ipak ćete morati malo mrdnuti guzom!

1. Odaberite jednu od brojnih aplikacija za pametne telefone! Osim što su mnoge aplikacije korisne, veoma su zabavne. A zabava je u teškim trenucima uvijek dobrodošla. Naši su favoriti aplikacije ''My Fitness Pal'' i ''Nike Training App''. Motivacija je tek jedan stisak gumba daleko!

2. Savjetujte se s nutricionistom i napravite plan prehrane! Kako biste mogli sastaviti plan prehrane koji će vam pomoći u borbi protiv suvišnih kilograma koji savršeno odgovara vašem tijelu i vašim potrebama, savjetujte se sa stručnjakom. Svako je tijelo drugačije i to što je vaša prijateljica izgubila suvišne kilograme pridržavajući se određenog prehrambenog režima ne znači da će isti režim pomoći i vama.

3. Mrdnite guzom! Bez fizičke aktivnosti teško ćete postići željenu liniju. Čak i ako skinete suvišne kilograme, tijelo vam neće biti utegnuto kao što bi bilo u kombinaciji s redovitom tjelovježbom. Kao što smo naveli kako dnevnik prehrane može pomoći, isto pravilo vrijedi i za vježbanje. Zapišite sve vježbe koje ste u danu odradili, a uz prehranu i vježbanje, vodite i dnevnik izgubljenih kilograma i centimetara. Budete li sve pažljivo bilježili, moći ćete precizno pratiti napredak i znat ćete koja je kombinacija vježbi i namirnica za vas najdjelotvornija.

4. Počnite pisati dnevnik svega što konzumirate! Bilježite apsolutno sve što unosite u organizam, od napitaka, grickalica, do glavnih jela. Na taj ćete način moći kontrolirati sve što ste popili i pojeli te ćete lakše pratiti unos kalorija. Da ne govorimo da vođenje dnevnika ima odličan psihološki učinak jer ćete vjerojatno početi više paziti na odabir namirnica budući da sve morate upisati. Vjerujemo da ćete radije odbiti grickalice nego zabilježiti 500 kalorija čipsa koje biste unijeli tijekom gledanja filma.

Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo