Vježbe za savršenu guzu

06/02/2016

Kako postići savršeno prćastu guzu, baš onakvu kakvu frajeri obožavaju...

CosmoBody trenerica Jennifer Johnson osmislila je vježbe za savršeno zaobljenu, utegnutu, prćastu guzu koje će iznjedriti rezultati već nakon nekoliko tjedana izvođenja. Svaku biste vježbu trebali raditi u serijama od 15 ponavljanja, a koliko god vježbe bile i činile se napornim, kao kod svake tjelovježbe, najvažnije je biti ustrajan!

1. Duboki čučnjevi

11

Stojte nogu raširenih u širini ramena i spuštajte se u čučanj sve dok vaše natkoljenice nisu paraleno s podom,a zatim se vraćajte u prvotni položaj.

2. Čučanj s high kickom

2

Kao i u prvoj vježbi, stojte nogu raširenih u širini ramena i spuštajte se u čučanj sve dok vam natkoljenice nisu paralelno s podom, a prilikom podizanja, ispružite jednu nogu u zrak što više možete. Naizmjence podižite jednu pa drugu nogu i za svaku izvedite 15 ponavljanja.

3. Čučanj sa skokom i udarcem

3

Poskočite, dočekajte se u položaj za čučnjeve, odradite čučanj kao u prethodnim vježbama, a zatim pri podizanju iz čučnja ispružite nogu i napravite što viši i što širi kružni pokret nogom. Vježbu ponavljajte 15 puta za svaku nogu.

4. Podizanje unatrag

4

Spustite se četveronoške na ruke i koljena, s ramenima iznad dlanova i bokovima iznad koljena. Ispružite nogu u stranu, privucite je u prvotni položaj, a zatim je ispružite ravno i visoko unatrag. Izvedite 15 ponavljanja za svaku nogu.

5. Bočno podizanje

5

Spustite se na dlanove i koljena, a zatim se jednom rukom nalaktite, drugom podbočite, i nogu suprotnu ruci kojom ste oslonjeni na lakat podižite lagano u stranu unazad bez da vam koljeno dotiče pod sve dok ne izvedete 15 ponavljanja. Isto ponovite i s drugom nogom.

6. V - izbačaji

6

Spustite se četveronoške na koljena i laktove, a zatim nogu ispružite unatrag, visoko u jednu, pa u drugu stranu, kao da nogom ispisujete slovo V. Za svaku nogu izvedite 15 ponavljanja.

Photo credit: Profimedia, Cosmopolitan.com

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo