Pripreme za fitnes nakon buđenja iz zimskog sna

19/04/2011

Nakon što je tijelo "prespavalo" ovu dugu zimu, krajnje je vrijeme da ga trgnete iz sna i počnete vježbati. No, prije vježbanja toplo preporučujemo kratki adaptacijski ciklus kojim ćete tijelo pripremiti na napore koji slijede

Ss

U adaptacijskom ciklusu svakako kombinirajte aktivnosti cikličnog kontinuiranog tipa, odnosno aerobne aktivnosti niskog do srednjeg intenziteta, pri čemu aktivirate transportni sustav kisika, a time i bolju opskrbu kisikom u cijelom tijelu. U takve aktivnosti spadaju hodanje, lagano trčanje, vožnja biciklom, rolanje, planinarenje...

U istom tom ciklusu poželjno je raditi vježbe statičke snage težinom vlastita tijela kako bi brzo i bezbolno tonusirali muskulaturu i pripremili je za intenzivnije napore koji vas očekuju. U takve aktivnosti spadaju izdržaji na podlakticama, izdržaji u polučučnju, izdržaji na rukama... Cilj je zadržati, što dulje, određeni položaj tijela pod pritiskom težine vlastita tijela i na taj način aktivirati što više živčano-mišićnih podražaja u međusobnu interakciju.

I na kraju, toplo preporučujemo vježbe fleksibilnosti i pokretljivosti kojima ćete postići bolju elastičnost muskulature, a time i bolju pokretljivost zglobnih sustava što vam svakako treba nakon zimskog sna. Za vježbe fleksibilnosti preporučujemo stretching, a za pokretljivost dinamičko istezanje.

 


 

 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo