Početničke vježbe za guzu i bokove

22/03/2012

Cilj: podizanje guze; rok: odmah. Isprobajte ove jednostavne vježbe s brzim učincima, a kasnije ih predložite svojim frendicama. Ili još bolje, dogovorite s prijateljicama, umjesto ispijanja kava, vježbanje na travi. Ako nemate ove utege, možete iskoristiti bocu vode

a

Podigni visoko

vv

Stanite u raskoračni stav, a noge neka budu u položaj malo šire od ramena, spustite se do poda, tako da guzu gurate prema van i održavate ravnu kralježnicu. Dižite uteg jednom rukom, a ako želite, možete za početak dizati i objema rukama.

Podignite se iz čučnja tako da koristite trbušne i mišiće nogu. Lakat dignite malo iznad ušiju, a uteg vam mora biti ispod brade. Ponovite 15 čučnjeva po 2 serije.

Podigni više i uključi noge

vv
Stanite u poziciju tako da su vam stopala u ravnini s bokovima i objema rukama uhvatite uteg. Bitno je da vam uteg bude u ravnini s prsima. Lagano spuštate koljeno prema podu, a ruke dižete iznad glave. Ponovite i drugom nogom. Vježbajte objema nogama 10 spuštanja i podizanja u 2 serije.

Cosmopolitan.hr

Komentiraj

Novo