Ovim vježbama ćete ubrzati vaš metabolizam!

16/09/2014

Neven Ivić vam predstavlja 'Back to basics' – 3 bazične vježbe za dobro jutro

Kao što sam i obećao u svom prethodnom članku, predstavit ću vam program vježbanja za dobro jutro i bolji dan. Jutarnja tjelovježba razgibat će naše tijelo, a fizički efekt razgibavanja slijedit će bolje raspoloženje, koncentracija i motivacija. Redovito jutarnje vježbanje djelovat će povoljno na ubrzanje metabolizma i blagotvorno djelovati na naše zdravlje.

Upravo iz tog razloga odlučio sam se za 'mini' jutarnji program sastavljen od 3 bazične vježbe. Tek kada iz spomenutog programa iskoristimo maksimum, i dobijemo očekivane rezultate, vrijeme je za uključivanje specifičnih vježbi.

3 vježbe za dobro jutro su: TRBUŠNJACI, ČUČNJEVI i SKLEKOVI.
Uvest ćemo prvo i obavezno pravilo za početak svakog vježbanja. Vježbe zagrijavanja. Za našu odabranu jutarnju tjelovježbu zagrijavanje će biti slijedeće:

1. Zagrijavanje vratnih mišića (laganim pokretom glavu zakrenuti u lijevo, izdržaj 3 sec, u desno, izdržaj 3 sec, naprijed, izdržaj 3 sec, nazad, izdržaj 3 sec)
2. Zagrijavanje ruku i ramenog pojasa (stav spojni, ruke u priručenju, pokret s obje ruke smjer gore nazad, 4-5 krugova, promjeniti smjer dolje naprijed uz isti broj ponavljanja krugova) 

neven Ivić - vaš trener za savršeno tijelo 6
3. Zagrijavanje i istezanje mišića ruku, leđa i trbuha (stav spojni, otklon u desnu stranu s pruženom rukom, izdržaj 3 sec, usklon, otklon u lijevu stranu s pruženom rukom, izdržaj 3 sec, ponoviti 3 x) 

neven Ivić - vaš trener za savršeno tijelo 1
4. Zagrijavanje mišića leđa i stražnje strane nadkoljenice (stav spojni, vodoravni pretklon, izdržaj 4 sec, duboki pretklon, izdržaj 4 sec, ponoviti 3 x) 

neven Ivić - vaš trener za savršeno tijelo 3
5. Zagrijavanje koljena i zglobova ( stav spojni, kružnim pokretima zagrijati koljena, potom kružnim pokretima zagrijati zglobove ruku i skočnih zglobova nogu)

Prethodnih 5 vježbi pripremilo je naš organizam za jutarnju tjelovježbu. Slijedi izvođenje 3 bazične vježbe.

1. TRBUŠNJACI neven Ivić - vaš trener za savršeno tijelo 5

Broj ponavljanja odredit ćemo po trenutnom stanju organizma. (5-8-10-12-15 ponavljanja) Ukoliko smo krenuli sa 5 ili 8 ponavljanja, naši mišići svakim će danom jačati, tijelo će se adaptirati na postavljeno opterećenje, te ćemo svaki tjedan moći preći na veći broj ponavljanja.

2. ČUČNJEVI 

neven Ivić - vaš trener za savršeno tijelo 2
Određivanje broja ponavljanja identično je kao i za prethodnu vježbu. (8-10-12-15 ponavljanja) Svaki tjedan prelazimo na veći broj ponavljanja.

3. SKLEKOVI 

neven Ivić - vaš trener za savršeno tijelo 4
Početni broj ponavljanja opet ovisi o našoj trenutnoj formi (3-5-8-10 ponavljanja), a također i izbor tehnike vježbe. Prva tehnika laički se još naziva 'ženski sklek' i bit će idealan izbor za one čitateljice koje se osjećaju kao početnice. Druga tehnika ipak je nešto zahtjevnija, potrebno je zadovoljiti određenu razinu statičke snage, ali i dinamičke, uložene snage za pravilno izvođenje. Svaki tjedan povećat ćemo broj ponavljanja, a također ovladavanjem prve tehnike, pokušati i naravno uspjeti preći na drugu tehniku.

Sve 3 vježbe ponovit ćemo ovim redoslijedom za početak 1x, nakon tjedan dana 2x, a kasnije 3x. Pauzu između pojedine vježbe radit ćemo tek toliku da promijenimo položaj i stav za izvođenje sljedeće vježbe. Između svakog kruga, tj.nakon svake kombinacije naše 3 vježbe napravit ćemo pauzu od 45-60 sec. Nakon što smo tijelo doveli u formu i mogućnost izvođenja 3 kruga ove tjelovježbe, bit ćete spremni za novi, drugačiji i zahtjevniji program vježbanja. Vaš trener Neven Ivić imat će spreman i vaš sljedeći korak.

Disciplinom i ustrajnošću, uvjeravam vas da ćete nakon mjesec dana vidjeti rezultate, koji će vas zasigurno motivirati za dalje. Jednom kad osjetite koliko je rekreacija i zdravstveno usmjerena tjelovježba korisna za naše tijelo, a i naš duh, bit ćete zadovoljniji i sretniji. U današnje vrijeme ljudi su skloni brzopletosti, nestrpljivosti i preskakanju koraka. Upravo zato vratio sam vas na sami početak. 3 bazične vježbe. Postupno ćemo ovladavati vježbama i opterećenjima. Tijelo će na taj način dobiti mogućnost reakcije, adaptacije i maksimalnog efekta na svaki stupanj našeg vježbalačkog puta.

Želim vam uspješno i radosno vježbanje svako jutro. Učinite i začinite si svoju tjelovježbu svojim omiljenim ritualima, mirisnom svijećom, omiljenom glazbom, nesputanošću odjećom... ili... ostatak prepuštam vašoj mašti.

U sljedećem članku očekujte savjete o prehrani, kako bi naš projekt bio kompletniji, a rezultati još konkretniji.

Za pitanja i nedoumice imamo rubriku PITAJTE NEVENA; VAŠEG CONCEPT LIFE SAVJETNIKA. Pitanja šaljite na e mail: cosmopolitan@cosmopolitan.hr
Vaš Concept life savjetnik Neven Ivić

Cosmopolitan.hr

Komentiraj

Novo