Kako iz vježbanja izvući maksimum

31/01/2016

Želite li da vaša tjelovježba bude maksimalno efikasna, evo što vam je činiti...

Postavite si cilj. Ciljevi sve čine lakšim. I pritom ne mislimo nužno na ciljeve poput gubitka 15 kilograma ili gubitka 20 centimetara. I trčanje 5 kilometara je cilj, i to cilj koji ćete puno lakše ostvariti znajući da ste mu sa svakim korakom sve bliže. Brojne su studije pokazale da su ljudi koji imaju zacrtane ciljeve znatno produktivniji u vježbanju od onih koji jednostavno vježbaju kako bi recimo izgubili suvišne kilograme.

Pratite napredak monitorom za otkucaje srca. Brzina vaših otkucaja najbolji je pokazatelj koliko naporno vježbate te što kod vježbanja trebate promijeniti. On će vam dati do znanja kada biste trebali usporiti, a kada vaša tjelovježba nije dovoljnog intenziteta. Osim toga, nešto ćete preciznije moći izračunati koliko tjelovježbom sagorijevate kalorija.

Vodite dnevnik vježbanja. Svakodnevno bilježenje aktivnosti, intenziteta i osjećaja nakon vježbanja pomoći će vam da pratite svoj napredak kroz duži vremenski period. Volite li trčati, obavezno skinite aplikaciju Nike+ Running, koja će bilježiti sve vaše rute, dodijeljivati vam virtualne trofeje i dijeliti statistike s vašim prijateljima.

Nemojte vježbati sami. Kada nećete biti pretjerano raspoloženi za vježbanje, prijatelj/ica će vas tjerati da ipak vježbate. Osim toga, mučit će se vježbajući zajedno s vama zbog čega ćete tjelovježbu puno lakše izdržavati.




Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo