Aktivirajte se: šećite, trčite, vježbajte

20/04/2011

Najveću štetu tijekom zime uzrokuje nam zimski san. Prvi korak koji morate poduzeti jest izaći na svjež zrak i prihvatiti ga kao saveznika jer potiče cirkulaciju. Kako višak kisika u stanicama ubrzava metabolizam, opet ste bliže cilju. Spremni?

d

Obujte uggsice i u šetnju pa makar i od izloga do izloga, ali ne po šoping centrima, nego po gradu. Tijelo će koristiti višak energije da sagori masnoću, a proljetno vrijeme dočekat ćete u kondiciji za lagano trčanje.

Nabavite nove tenisice (cure - šoping!), stavite slušalice i iskoristite svu onu super glazbu koju ste natrpale tijekom zime u MP3 i - u prirodu. Ako vas muči kuda trčati, parkovi, šumski putevi i nasipi su idealni.

Dragan Janković, osnivač AK Sljeme (www.aksljeme.com), i pravi ekspert u trčanju, rekao nam je da je Zagreb gotovo idealan za taj sport jer ima Sljeme, savski nasip, Ribnjak, Tuškanac, Maksimir - tako velikim i za trkače odličnim parkom gotovo u centru grada mogu se pohvaliti rijetke metropole: New York (Central Park), Berlin (Tiergarten), London (Hyde Park). Split ima genijalni Marjan, a kad bolje promislite, svima nam je u blizini neki stadion ili nasip na kojem možemo trčati.

Vježbajte, može i kod kuće. Razmislite o upisu u teretanu ili na neki grupni trening, a dovoljno je i malo prostora kod kuće, s dobrom mjuzom i pravim ciljem. Joga i pilates izvrsno djeluju i na tijelo i na duh, zahtijevaju malo prostora (ako niste nikad vježbali, nabavite DVD s vježbama), a trbušnjaci čine čuda. Odredite doba dana koje vam najviše odgovara i budite dosljedni, svaki dan - ponavljanje se isplati.


 

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo