8 razloga zbog kojih NIKAD nećete odustati od trčanja

08/03/2012

Vrijeme je da pokrenete umorne nožice i stvorite navike koje će vam poboljšati zdravlje, ali i izgled. Ako ne želite trošiti previše novca na skupe tretmane i izmišljene vježbe koje pomažu u prosjeku tek za godinu dana, slijedite naše savjete za trčanje jer ćete tako potrošiti mnogo nepotrebno unesenih kalorija, a što je najbolje - popravit ćete svoje mentalno stanje. U svakom slučaju, osjećat ćete se lakše i zadovoljnije te ćete biti puni energije. Tenisice na noge i poslušajte naše savjete za gubljenje kilograma trčeći

Tenisice za trčanje

PRAVILNA PREHRANA!
Da biste gubili težinu dok trčite, svakako morate uvesti pravilnu prehranu. Najbitnije je da se hranite zdravim namirnicama kako bi vaše tijelo prepoznalo da ste spremni na nov, zdraviji život i da biste lakše gubili neželjene kilograme. Obavezno u prehranu morate ubaciti svježe voće i povrće, žitarice, usitnjene ugljikohidrate i proteine. Osvijestite svoje tijelo i um tako da morate potrošiti onoliko kalorija koliko ih i unesete. Formula je vrlo jednostavna, prehrana je iznimno važna, a vi samo morate paziti na pravilan omjer unesenog i potrošenog. Budite zdravi.

ODGOVARAJUĆE TENISICE
Jedan od najboljih savjeta za trčanje je - odabir odgovarajuće obuće. Da bi trčanje bilo ugodno i da vam stopala ne bi patila, važno je da ne obuvate stare tenisice koje ste posljednji put koristili na satu tjelesnog u srednjoj školi. Vjerujte nam da su udobne tenisice, nakon prehrane, najbitnije da bi se kilogrami topili baš onako kako želite. Dobre tenisice su ujedno i vaša motivacija za trčanje. Kad jednom isprobate tenisice u kojima ćete se osjećati ugodno, svaki vaš trening bit će lakši, a imat ćete i potrebu u njima protrčati stazom.
Savjet: Potrudite se pronaći tenisice na sniženju da biste uštedjeli, ali nemojte uzeti prve na koje naletite, budite pažljivi dok birate i mislite na svoja stopala.

NAPRAVITE RASPORED TRČANJA
Da biste uhvatili ritam i da vam nijedan dan ne bi bio isti, trebali biste napraviti raspored trčanja. Na stranici runnersworld.com postoje prijedlozi tjednih rasporeda za trčanje. Naravno da ne morate slijepo slijediti ove savjete, nego trčanje možete prilagoditi načinu koji vam najviše odgovara. Ne zaboravite da je kreiranje rasporeda najbolji način da stvorite navike zbog kojih ćete postati uporniji i svjesniji svog slobodnog vremena. Ne zaboravite da će uz to i vaše tijelo bolje izgledati. Upornost se isplati!

NE ODUSTAJTE, NIKAD!
Kao i u normalnim svakodnevnim stvarima, kao što su ljubav i posao, ako odustajete, dajete do znanja da vam nije stalo. Zato vam savjetujemo da nikad ne odustajete od onog što ste zamislili. Zašto nešto započinjati ako već na početku razmišljate o odustajanju?! Budite uporni, svjesni onoga što želite i zagrizite u trčanje kao što biste zagrizli u masni hamburger sa svim dodacima. Zamislite da svaki put kad se zaljubite odustanete od dečka jer u početku ne pokazuje toliku zainteresiranost. Zamislite da je vaše tijelo osoba u koju ste se zaljubili, pokažite mu koliko vam je stalo da se ispuni ono što ste zamislili i vjerujemo da će vam i tijelo uzvratiti. Nema ništa ljepše od obostrane zaljubljenosti.

FOKUSIRAJTE SE, NE ŽIVCIRAJTE SE
Da biste do kraja ostali pri onome što želite postići sa svojim tijelom, najbolje je da si zadate točno određen cilj - bilo da je to vaša nova haljina ili nekakav određeni događaj na kojem želite zablistati i postati kraljica večeri. Zapamtite da je svaki dan sve bliži vašem uspjehu. Svako odustajanje je tri koraka unatrag, ali ne forsirajte svoj um i ne izgladnjujte svoje tijelo. Predlažemo vam da kupite kupaći kostim i da ga svakih tjedan dana oblačite pred ogledalom. To će vas sigurno natjerati da ne odustajete, a što je najbolje, vaš novi izgled iz tjedna u tjedan će vam se toliko sviđati da više nikad nećete razmišljati o odustajanju ili masnoj porciji prženih krumpirića. Da biste pratili svoj napredak, savjetujemo vam da na svoj mobitel skinete aplikaciju My Fitness Pal koja će vam postati najbolja prijateljica s trčanja. 

RASPALITE I SAGORITE KALORIJE
Sad kad ste pokrenuli nožice te kad ste napravili plan i raspored trčanja, vrijeme je da se odvažite. Ako ste dosad trčali umjerenom brzinom ili ste samo džogirali, vrijeme je da ubrzate tempo i pojačate učinkovitost trčanja. Samo malim povećanjem brzine i promjene tempa možete sagorjeti više kalorija nego što mislite. Uvijek izazivajte svoje tijelo i ne dajte mu da se odmara dok vi gurate prema svojem cilju. To pravilo vrijedi i s dečkima, vjerujemo da ste toga i sami svjesni. :)

PROMIJENITE OKOLINU
Kad postanete pravi ekspert u trčanju i kad shvatite da vam je ušlo pod kožu, promijenite navike. Jeste li znali da trčanje na traci ne troši isto kalorija kao trčanje u prirodi? Dolazi nam ljepše vrijeme pa vam savjetujemo da to iskoristite. Izađite iz svojeg doma i, umjesto u teretanu, zaputite se prema obližnjem parku, šumi ili stazi za trčanje. Započnite svoj već poznat način trčanja. Tako ćete izgubiti mnogo više kalorija, a masnoće će brže sagorijevati. Osim toga, vašem tijelu je potreban svjež zrak koji će vam napuniti baterije za cijeli dan. Vježbajte na svježem zraku, to bismo savjetovali svima.

UŽIVAJTE
Istina je da vam uživanje neće pomoći da sagorite kalorije, ali vam može olakšati trčanje. Uživanje u trčanju vam može pomoći da vam taj hobi postane pozitivna navika, a ne obična prisila. Ne shvaćajte vježbanje kao posao koji morate odraditi, nego kao nešto što će vam kasnije pokazati i svoju ljepšu stranu (naravno, strpljenje je također bitno). Nagradite se za svaki istrčan kilometar. Novac koji biste tijekom trčanja potrošili na kavu s frendicom možete stavljati sa strane. Samo odvajanjem 10 kuna tjedno možete mjesečno uštedjeti za neku od preslatkih proljetnih haljina. Novo tijelo, nova haljina, svjež izgled i, naravno, vaše zadovoljstvo. Zar postoji bolji poklon koji si sami možete pokloniti?!

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo