4 vježbe protiv druge brade

24/11/2015

Jeste li znali da sve veća ovisnost o pametnim telefonima dodatno pospješuje pojavu 'dvostruke brade'?

Velika većina nas zna što je to dupla iliti dvostruka brada, no malo je onih koji znaju što znači pojam 'tech neck'. A zanimljivo je da označava istu stvar. Zašto tech neck? Zato što sve značajnije količine vremena koje provodimo gledajući prema dolje u svoje pametne telefone rezultiraju slabljenjem mišića i opuštanjem kože vrata, a što na kraju vodi do onoga što zovemo duplom bradom. A evo i što možete učiniti da ojačate mišiće vrata i spriječite ovu neugodnu pojavu:

1. Rotiranje brade. Sjednite uspravno i nježno i polagano rotirajte glavu, radeći cijele krugove od jednog ramena ka drugom. Vodite računa da sjedite uspravno i da su vam ramena spuštena. Vježbu ponavljajte 10 puta naizmjenično u jednu i drugu stranu.

2. Podizanje brade. Stojte ili sjedite uspravno i podižite glavu sve dok ne budete ravno gledali u strop. Napućite usne kao za poljubac i istegnite mišiće vrata što više možete te zadržite položaj 5 sekundi. Vježbu ponovite 10 puta.

3. Rastezanje usana. Ovom ćete vježbom ojačati mišiće koji se protežu od vaše čeljusti sve do ključne kosti. Stojte ili sjedite uspravno i rastežite zatvorena usta preko zuba, spuštajući kuteve usana lagano prema dolje. Vježbu ponovite 10 puta.

4. 'O' usne. Stojte ili sjedite uspravno i glavu zabacite unazad dok ne ugledate strop. Opustite i zatvorite usne te držeći ih zatvorenima otvorite čeljust tako da vaša usta tvore oblik slova 'O'. Položaj zadržite 20 sekundi i vježbu ponovite 10 puta.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo