4 razloga zašto piti kavu prije vježbanja

17/11/2015

Španjolska studija objavljena u časopisu 'International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism' otkrila je kako osobe koje piju kavu prije vježbanja sagorijevaju u prosjeku 15% više kalorija od onih koji nemaju ovu naviku...

1. Poboljšana cirkulacija. Jedna japanska studija istraživala je utjecaj kave na cirkulaciju i otkrila kako kava, već 75 minuta nakon konzumiranja, ubrzava cirkulaciju za 30%. A bolja cirkulacija recept je za bolju i uspješniju tjelovježbu budući da vašim mišićima treba sav kisik koji im možete osigurati.

2. Veći prag tolerancije na bol. Znanstvenici sa Sveučilišta Illinois otkrili su kako dvije do tri šalice kave prije vježbanja smanjuju bol u mišićima uzrokovanu intenzivnim treniranjem. A što ćete biti manje osjetljivi na bol, to ćete kvalitetniji i intenzivniji trening moći odraditi.

3. Očuvanje mišića. Sveučilište Coventry otkrilo je da redovito konzumiranje kave, a posebice prije vježbanja, preventivno djeluje na gubitak snage u mišićima uzrokovan starenjem, te time preventivno djeluje na i na nastanak ozljeda koje se češće javljaju u starijoj životnoj dobi.

4. Gorivo za vaše mišiće. Studija objavljena u 'Journal of Applied Physiology' pokazala je kako je korisno kavu popiti i nakon vježbanja i to posebice u kombinaciji s konzumacijom ugljikohidrata čime se razina glikogena u mišićima povećava za čak 66%. A što su veće razine glikogena u vašim mišićima, to će se svakodnevno povećavati vaša sposobnosz da vježbate još dulje i intenzivnije.



Photo credit: Profimedia

Cosmopolitan.hr

Preporučujemo

Komentiraj

Novo